ערב חדש

ערב חדש
חצי שעה מרוכזת של אקטואליה עם כל מי שעשה את חדשות היום, בכל יום בדקה לחמש
מבצע 'צוק איתן' היום ה-16  |  זמן: 34:21
23.07.2014
 
23.07.2014
20.07.2014
 
20.07.2014
22.07.2014
 
22.07.2014
17.07.2014
 
17.07.2014
21.07.2014
 
21.07.2014
15.07.2014
 
15.07.2014
1  2  3  4

ערב חדש, כל יום בדקה לחמש בשידור חי: כאן באתר ובערוץ 1 בטלוויזיה.

כבר למעלה מ30 שנים ש"ערב חדש", תכנית האקטואליה הוותיקה בישראל, נמצאת עם היד על הדופק. דן מרגלית, שמלווה את התכנית מיומה הראשון, ממשיך ומגיש אותה גם כיום עם הראיונות, הפרשנויות והדיווחים על כל מה שעשה את היום בחדשות, כשלצידו המנחים אראל סג"ל, עידן קוולר ושרה ב"ק.

מתכנית ד"שים מהחזית של מלחמת לבנון הראשונה ב-1982, הפכה "ערב חדש" לאחת מתכניות האקטואליה היומית הנצפות והמצליחות ביותר בישראל. "ערב חדש" היא התכנית שהמציאה את משבצת האקטואליה של השעה 17:00.

במהלך השנים הגישו את התכנית עיתונאים מהשורה הראשונה, ובהם: רפי רשף, אילנה דיין, דן שילון, אמנון לוי, אבי בטלהיים, גדעון רייכר, דליה נוימן, שלי יחימוביץ', גאולה אבן, רונן ברגמן, ועוד. 


"ערב חדש" משודרת בערוץ 1 בימים א'-ה' בשעה 16:59
 

להצטרפות לדף הפייסבוק של התכנית

 

-------------
מבית היוצר של הטלוויזיה החינוכית
מגישים:
דן מרגלית, אראל סג"ל, עידן קוולר ושרה ב"ק
משך: 35 דקות

תגובות

מאוד מרגש וכואב
מי יתן ואלוהים יעזור לילד היקר להיות בריא ובזכות התוכנית הזאת אני מקווה שבבתי ספר פעם בשבוע בשעת חינוך ידברו עם הילדים כיצד להזהר בכבישים וכן אולי פרסומות בטלויזיה יעזור לנהגים
לדניאלה|08/11/09|רמת השרון
שאלה לטלי ליפקין-שחק
היום התנפלת על אשת מניף השלטים בטקס סיום הטירונות. התקיפה היה "אי ציות מוסרי לחוקי המדינה והצבא". למען הסר ספק, הגברת הצעירה הנ"ל לא מייצגת ולו מעט מדעותי הפוליטיות שהן יוניות בעיקרן. שאלתי: מה תאמרי אם כל החיילים שהם בנים של אזרחים, עובדי רשויות אזרחיות, שמלינים את שכרם (שתקצובו אמור להגיע ממשרד האוצר), אותם חיילים יכריזו שביתה כנגד המדינה - הצבא - עד שהוריהם יקבלו את המגיע להם כחוק מהמדינה!!! האם גם אז תתקפי את אימותיהם? ותאמרי שזו בגידה? תחשבי הגברת ליפקין שחק, היי כנה עם עצמך ועני: האם אותם חיילים המשרתים שרות חובה למדינה - במרותה של ממשלה פושעת - והוריהם בגלל פישעי אותה ממשלה בדיוק המלינה את שכרם - נמקים מרעב וחייבים למכור את בתיהם בעבור פת לחם, האם לאותם חיילים אסור למחות? האם אותם חיילים צריכים לשרת ללא כל זכויות תגובה? ירדת על אותה ילדה עם "ציונות במרכאות". לציונות שלך אין ערך כאשר את ואמנון טובלים לכם בשמנת ונחים לכם ממרומי המגדלים בהם אתם (ורמטכלים אחרים) גרים. אם מישהו חדור ציונות זו דווקא אותה צעירה שישבה מולך ולא את. תחשבי על זה הגברת טלי ליפקין-שחק!
אהוד|12/11/09|חדרה
ישר כח
נגעת בבעית האמת במדינתנו. בבוא היום המהפך האלים יצמח מהסיבות שציינת ולא מסיבות מדיניות. רק הזהר בתגובותיך כי הדיסקינים למיניהם עם אוזן כרויה.
דויד|23/12/09|שרון
תבחינו בין תביעה נזיקית לפלילית אתם מטעים
הצגת אביו של האופנוען שנהרג עם האופנוע מטעה את הציבור. מדובר בבחור שמסיבות לא ברורות נמלט ממחסום משטרתי והיה חשש שמדובר במפגע. השוטר שזרק עליו את הקרש עשה זאת במתכוון והפעיל שיקול דעת כיוון שחשב שמדובר במחבל. היו לנו מספר מקרים בארץ שבהם מחבלים הצליחו לבצע את זממם ואף אחד לא עצר אותם. תזכרו גם שמדובר בתקופה של מחבלים. והכי חשוב צריך להבחין בין תביעה פלילית לתביעת נזיקין שבה בעצם זכה האב ולא בתביעה הפלילית שם יצא השוטר זכאי . צריך לציין זאת כיוון שבתביעה נזיקית אין צורך להוכיח אשמה מעל לכל ספק וברור הוא שהמוות נגרם מהקרש שנזרק ע"י השוטר.
שוטר|19/11/09|מרכז
רק חרשים, בלי אילמים.
זאת טעות נפוצה להגיד חרשים אילמים, אנו לא אילמים.
אלעד|02/12/09|תל אביב
חוק הצעירים
זאת נשמעת יוזמה מעניינת, אם המדינה הזאת לא תתעורר בזמן אנשים משכילים יברחו מכאן. זה כבר מה שקורה בהרבה מקרים.
דויד|08/12/09|תל אביב
יוזמה מעניינת
קראתי את יוזמת חוק הצעירים והיא בהחלט מעניינת, שווה הצצה. כדאי אולי גם שסוף סוף החברים בירושלים יאותו לקרוא אותה ברצינות, לשם שינוי.
אייל|08/12/09|חיפה
לא להתייאש!
אומנם קשה קצת להאמין, אבל תפסו הצעירים סוף סוף את השיטה. כאב לבת סטודנטית כולנו נזקוקים מאוד להקלות- כיום נטל כלכלי גדול נופל גם על ההורים של הסטודנטים. שמדינת ישראל תתעורר לפני שהילדים יברחו מפה!
עמוס|08/12/09|ירושלים
פרקינסון
התוכנית היתה טובה וכנראה מיועדת לקהל הרחב הבריא. אני כחולה ותיק לא מצאתי רעיון או מידע חדש. מסקנתי: אולי אפשר להכין תוכנית שמיועדת לאלפי החולים שבארץ ואשר תהיה יותר מקיפה ויותר מקצועית ולכן גם נפיק ממנה תועלת מעשית. תודה
יגאל אבן-צור|08/12/09|הרצליה
צודקים!
הצעירים בישראל צריכים לעשות שינוי! מספיק עם המדינה שאוכלת לנו את הכסף, הגיע הזמן להתחיל לפעול!
נועם|08/12/09|ראשון לציון
שימוש במג"ב לפינוי
נראה כי אינכם מכירים את מבנה מג"ב. חלק גדול ממנו אלה פלוגות סדירות כמו בצבא. כולם מגוייסים שלא בקבע אלא גיוס רגיל כמו בצבא. אז מה יהיה איתם? האם צריך להשתמש בהם למרות הלבטים שלהם כמו חיילים רגילים? חלק מהם גם גרים בשטחים אז מה גם בהם לא נשתמש? אז בסוף אם מה הממשלה תיישם את החלטותיה? שכחנו שיש גם שלשמור על הסדר הציבורי והחקירות במשימות היום יומיות? נראה כי הכי כדאי להשתמש בעובדים הזרים ובא לציון גואל!!!!!!!!!!!
אבי|14/12/09|מרכז
מועלם
בהקשר לאלמנות צ.ה.ל ההתבטאות של ניצחון למאבק להתחתן זה ברור יש שמחה יש כסף אני אם שכולה מזועזעת מהאמירות של ניצחון אנו הורים שמאבדים את הדבר הכי יקר חיינו נהרסו ולעולם לא ישובו אנו הוריםשכולים קיבלנו בן בתוך ארון והאלמנות חוגגות ושמחות על סכויות להתחתן ללדת מדובר על כסף ולא על התרסקות של משפחה שלמה שלא מתפקדת לאבד בן זה אסון נורא זה געגועים וחלק גדול נלקח מחיינו אז תמשיכו לנצח על גופת בננו
צביה|15/12/09|מרכז
ערב באמת חדש
דן מרגלית אני פשוט גאה בך סוף םוף עיתונאי אומר את מה שרוב העם חושב
אשר|31/12/09|אילת
רעיון עם חכ זחאלקה
דן מרגלית היקר. מתי תלמדו לא להעלות לשידור את עוכרי ישראל. אתה אדם יקר לא חבל על בריאותך.
משה נסים|31/12/09|רמת השרון
חבר הכנסת זחלקה
מרגלית - יפה יפה .
לב משה|31/12/09|רמה"ג
זחאלקה
כל הכבוד לך דן ! הגיע הזמן להעמיד את נציג הגיס החמישי הזה במקומו. אבל אנא שמור על בריאותך.
מוטי סיני|31/12/09|המרכז
אתה אפס (זחלקה לדן מרגלית בערב חדש)
בזה זחאלקה יתכן וצודק . הפוליטיקים והעיתונאים ברובם עוד לא הבינו מאיפה נלקח המושג : הישראלים הם" רוצחי ילדים בדם קר". שרל אנדרלן נשאר החבר של כולם למרות עלילת הדם הנוראית שהפיץ באדיבותה של הטלויזיה הממלכתית הצרפתית לפני 9 שנים ושמה "פרשת א-דורה.". לא ניתן להעריך הנזק שניגרם. כל עוד במדינת ישראל הפוליטיקאים והעיתונאים יפחדו "לעשות גלים" (כפי שעשו היהודים בגלות) ויסרבו להוציא את האמת לאור , ישראל תמשיך לחטוף מכות כשק חבטות ,כפי שמגיע לה. השקר מנצח !
דר' גיורא הוד|31/12/09|המרכז
זחלקה
זחל חזרה לעזה
31/12/09
אנחנו איתך דן מרגלית!!!
כל הכבוד לך דן מרגלית שלא חששת לחשוף את פרצופו האמיתי של חבר הכנסת עוכר ישראל, שלצערנו עם ישראל משלם לו משכורת-חזק ואמץ.
uzirina|31/12/09|גבעתיים
חחחחח
ישר כח!
כ|01/01/10|תל אביב
חוצפתו של דן מרגלית
מרגלית התיחס בגסות רוח לח"כ זחלקה.מרגלית מבטא בשידוריו את דעותיו הימניות-הלאומניות וזה מרגיז אותי הרבה פעמים. חוסר התגובה מצד רונן ברגמן היה מאכזב
יצחק|31/12/09|צפון
אי אפשר להתעלם
אי אפשר להתעלם מהצעקה והקריאה שהשמיעה הח"כ כאשר גררו אותו החוצה : "פה זה שיח מוניס" זה מוכיח שרבים מהערבים עדין לא מקבלים אותנו כאן וזה צריך להדאיג גם את הימין וגם את השמאל !
רונן|31/12/09|מרכז
לרונן היקר
שייח מוניס קדמה לרמת אביב, היכן שממוקמים האולפנים של 23, מה שמסביר שהערבושים שהסתתנו לשם גנבו את המקום ולאחר שהסתלקו ליפו ולדליית אל כרמל הם כבר לא בעשירון העליון, וטוב שכך. רמת אביב זה שכונה על רמה, ולא ניתן להשוות עיר כמו עוספיא לרמת אביב, בלי לפגוע, רק להודיע.
אנטי ערבים|15/12/10
חחחחחח
כל הכבוד דן! גילית את פרצופו האמיתי של איך שקוראים לו. הוא עוד אחד מין המיניין של "רודפי השלום הפלסטיניים"
כ|01/01/10|תל אביב
עם ישראל חי
עם ישראל חי..אל תמכור את הנשמה שלך
07/01/10
כל הכבוד דן.
שהחינו וקימנו והגיענו לזמן הזה. איך הגולם בכל הזדמנות יכול לקום על יוצרו. הזהרו בהמשך!
ג.|31/12/09|מרכז
דן מרגלית- חזק ואמץ!!!!
כל הכבוד שסוף סוף יש עיתונאי שמכבד את עצמו ואת מדינתו ולא מוכן לתת במה לעוכר ישראל שיושב בממשלת ישראל ופועל נגדה בשיתוף מלא עם האוייבים הכי מסוכנים שלנו. כל הכבוד שדן מרגלית לא נתן לא להמשיך להוציא את השקרים, הארס וההסתה נגד ממשלתנו וצה"ל הלוואי וכל העיתונאים והפוליטיקאים היו כמוהו אולי הכל היה נראה אחרת
31/12/09
דן מרגלית כל הכבוד !!!!!! לראשות הממשלה
המרצע יצא מן השק, זה מה שקורה כשנותים למחבלים משתפי פעולה עם האוייב להיות חברי כנסת גם מושחתים וגם מ ח ב ל י ם
פטריוטוס|31/12/09
חבל שלא מדווחים על הראיון הזה בשום אתר חדשות
חיפשתי בכל האתרים את הכתבה או כתבה על הכתבה עם המחבל ח"כ זאחלקה ולא מצאתי אפילו תגובה אחת וחבל. הייתי ממליץ לערוץ 2 או 10 להציע הצעה נדיבה ולרכוש את התוכנית היחידה עד היום שהצליחה להראות לכל הישראלים האמיתיים (כולל חלק מערביי ישראל השפויים) שכל מטרתם של חברי הכנסת הערביים היא היעלמותה של מדינת ישראל. הייתי מציע למשטרת ישראל לבדוק מהיכן מגיע המימון של מפלגות הערבים ויגלו כי מלבד המימון של מדינת ישראל הפראיירית, רוב רובון של המימון מגיע מארגוניי טרור
פטריוטוס|31/12/09
העמדה לדין
אין מנוס, זחלאקה חצה כל גבול ואם מרגלית לא היה מגיב, תיאורטית היה אפשר (במדינה מתוקנת) לתבוע אותם. נכון להרגע, יש לתבוע את זחלאקה על הפצת חומרי הסתה. מצב שתיאור אדם בישראל, נבחר ציבור, כנאצי הינו בלתי הגיוני והטלת רפש שיש בה עבירה.
המלך עופר המשיח|01/01/10
דן מרגלית- תודה!! אני מקווה שזה יגיע אליך!
תודה על הדברים שאתה כותב, תודה על הדברים שאתה אומר- תודה! כל כך הרבה זמן אנחנו מחכים שסוף סוף אנשים יאמרו את האמת מתוך ידיעה ומתוך השכלה. אתה דוגמא לכך. ישר כוחך! אל תירא כי הצדק ינצח!!!! פשוט לא נתפס שאנשים כמו זחאלקה יושבים בכנסת ישראל.. אין "עם" פלשטיני, אין היסטוריה פלשטינית. וזחלאקה מנסה להטיף לנן מוסר? חוצפה באמת!!!!
יונתן|01/01/10|תל אביב
דן מרגלית שחקת אותה תודה רבה.
היה תענוג. חזק ואמץ!!! פעם ראשונה שנכנסתי מניו יורק לאתר החינוכית להיווכח בעימות . אבוא בהמשך.
נינה|01/01/10|ניו יורק
מרגלית אתה חצוף
כנראה נהיית סנילי ואיבדת את המעצורים שלך, אין לך שליטה בדבריך ושיפוטך לקוי , אתה חצוף ותרשם כבמזבלה של העתונות בושה וחרפה שכמותך,נמאסת אגב כל הנ"ל אפשר לראות תוקפנות בכל כתביך
צופה|01/01/10
חחחחחח
דן פעל כמו שצריך על פי האימרה: "ברומא תיהיה רומאי" עם ערבי תתנהג כמו ערבי ראינו האיך שקוראים לו תומך בחיסולה של ישראל החוצפן הזה שילך חזרה לעזה ניראה אותו שורד שם ! ובטח אתה גם ערבי ממורמר שלא קיבל את שלו! :( לך שן על האף! יא חצוף
כ|01/01/10|תל אביב
דן מרגלית אתה תותח חצוף אבל תותח
אזרח|01/01/10
כל הכבוד לדן מאגלית
לא סתם אני חושב שדן מרגלית הוא העיתונאי הטוב ביותר בארץ,חסרים לנו האנשים עם רקע היסטורי שיש למר מרגלית,והוא לא מתבייש ביהדותו ובארצו,אני ממליץ גם לקרוא את ספרו "התפכחות",וטוב שהעמיד את זחלקה החוצפן במקומו,דן מרגלית כל הכבוד ויישר כח,עד מאה ועשרים.
ארז|01/01/10|תל אביב
ללא כותרת
h|01/01/10
לפטר את דן מרגלית
דן מרגלית עבר את את כל גבולות הסביר בתפקיד עיתונאי עד כדי שראוי לפטר אותו
אבי|01/01/10|דרום
יאללה סע יה טמבל
שמעתתתתתת טוסססס
חיה|01/01/10|דרום
למה?
מרגלית הגיב כאזרח וכאדם, הוא לא אמור להיות עיתונאי רובוט, וגם לו יש גבולות.
גיורא|01/01/10|תל אביב
מסכים.מרגלית צריך לצאת לפנסיה. 40 שנה זה מספיק
מרגלית השתלט על כל אמצעי נהתקשרת. יותר מדי זמן בחינוכית. נותן דוגמא רעה כמנחהלא סובלני. צעקותיו הרמות בושה לחינוך.אפשר להגיב תוך שמירה על כבוד המרואין.
איתן|05/01/10|תל אביב
כל הכבוד לדן מרגילת הוא הגיב לערבי איך שהיה צריך
איך הוא לא מתבייש לקלל בשידור חי ח"כ הערבי שייך לאנשי הטרור לפי איך שהוא מדבר צריך לזרוק אותו לכלא אם הוא כל כך שנוא את ישראל שהוא חבר כנסת בא למה הוא נמצא בא גועל נפש כל הכבוד לדן מרגלית הוא באמת חצוף מחוצף 
משה|01/01/10|תל אביב
יישר כח דן מרגלית
כואב לזאחלקה באמת כואב המצור איך יקבלו חבריו שוחד ויחיו בעושר בעוד במחנות הפליטים בעוני וזוהמה בעיני זחלקה וחברי סיעתו דואגים יותר לפלסטינים השטחים מאשר לערביי ישראל.הניכור שהם יוצרים הוא בלתי נתפס ודו קיום לא יהיה פה כל עוד אנשים כמוהו מנהיגים את הערבים ודואגים לפלסטינים
יגאל|01/01/10
לרונן ברגמן!
היית חייב להתערב, אם זה היה ראיון היית מתערב, למה השארת את דן מרגלית לבד במערכה? נ.ב. תקנה חליפה שתואמת עלייך וד"ש לריטה!
יוסף|01/01/10|קרית אתא
דן מרגלית, עיתונאי שלא מהסס להביע דעותיו. אני ללא
דיעה פוליטית לימין או לשמאל ואני גאה בכך שהזכרת כמה תושבי שדרות סבלו וכנראה ימשיכו לסבול. חברתי שוטרת שם כבר 9 שנים ואני מאוד מקווה שבעתיד יבינו יותר אנשים כמה קשה לחיות במציאות כזו. וקם לו מישהו, כמו אדון זחאלקה שמבטל זאת בקלות ראש !? לרונן היקר, מדוע לא התערבת? תמיד אהבתי את ערב חדש ותמיד אוהב. לסיכום: דן מרגלית, אתה איש חכם, יקר ומקסים !
טלי |01/01/10|באר שבע
בושה וחרפה שלא ניתן לתאר.. רק בישראל...
פשוט חוצפה כל הגיס החמישי המבאיש הזה שחי ביננו ומקבל במה בבית המחוקקים הישראלי! נציגים ושליחים של אויבינו הגדולים ביותר משמיעים את דבריהם ואנחנו שותקים.. הידיים שלהם עדיין חופשיות, רגליהם קלות והולכות לאן שהם חפצים במקום להיות אזוקים בבית הסוהר בתא קטן עם שתן על הבגדים הם לובשים חליפות על חשבון כל אחד ואחד מאיתנו!! במקום להיות מגורשים מהמדינה שלנו אנחנו דואגים להם שתהיה להם קיבה מלאה כדי שיוכלו לקלל ולהסית... אלו הגרועים ביותר
רפאל|01/01/10|ירושלים
לא יפה להגיד חצוף לח"כ
לא יפה להגיד חצוף לח"כ ערבי או יהודי לא משנה . ואתה דן רואים עליך שאתה גזעני יותר מדי תפחית כבר לא מתאים לך
יוסי|01/01/10|תל אביב
להעיף את הח"כ מהכנסת !!!!
לאור התנהגותו |01/01/10
arab dog
arab dog|01/01/10|arab dog
דן מרגילת
אתה בנאדם אפס אתה צריך לפטר אתוך כי כל בנאדם שימתהג ככה צריך לשלוח הביתה ולא צריך לצאת מהבית כי אתה לא בנאדם אתה אפס
מוראד|02/01/10|משולש
בושה לחינוכית - צריך להעיף את החוצפן הזהלכל הרוחות
שיילך לשמוע מוסיקה קלאסית עם חבריו ברק ואולמרט
זו לא עיתונאות|02/01/10
דן מרגלית הוא אכן עיתונאי חצר, פוליטקאי
לא איש תקשורת, פוליטקאי אומלל 
ללה|02/01/10
כל הכבוד דן ..גרמת לזחאלקה להוציא את המרצע מהשק
דן מרגלית אתה בין העיתונאים המוערכים ביותר...כל הכבוד וישר כוח!!
לירן|02/01/10|ב"ש
קומה זקופה
כל הכבוד. המראיינים האחרים צריכים ללמוד ממר דן מרגלית כיצד לבלום את האוייבים שלנו מלהרוס את המדינה ע"י ניצול הדמוקרטיה.
דוד מ.|02/01/10|הדרום
דן ..תמשיך עם האמת של עם ישראל.
דן מרגלית תמשיך בדרכך ואל תיתן לפושעי ושונאי ישראל שבאים באיצטלה של ח"כ להרוס לנו את המדינה מבפנים..
נאור|02/01/10
ברגמן האילם
דר ברגמן היקר אפילו לא מילה אחת לטובת דן מרגלית לא אמרת עד מתי תשב ללא התערבות לטובת בני עמך עוכר ישראל כמו זחאלקה מדבר מסית ואתה שותק אשריך דן מרגלית להבא אל תזמין אויבים גיס חמישי לתכניתך.
מאיר|02/01/10|חיפה
איזוהי הדמוקרטיה שבה העיתונאים מגינים על הממשלה
וסותמים את הפה לאופוזיציה האמיתית של המיעוט
דמוקרטיה עלכ|03/01/10
דן מרגלית גידל את פרי הביאושים הזה
דווקא שמחתי לראות את גדי בועט בתייש ככה כשהשמאלן הזה יקבל בעיטה בבצים אולי הוא יבין שהערבים רוצים את כל הארץ
דני|03/01/10
דן מרגלית התנהג בצורה לא מקצועית
מתחילת הראיון הוא וחברו מתבדחים על חשבונו של ח"כ זחאלקה אף שהיה לו מה לומר. זוהי הטלוויזיה החינוכית ולא ראוי שיהיה מגיש שיתנהל כמו מרגלית. ברי כי לא היה מתנהג כך לאף ח"כ יהודי אחר.
שירה|03/01/10
מרגלית - עיתונאי אמיץ
עיתונאי נחמד מאוד, שכאשר צריך הוא יודע להכנס במרואיינים שלו. אני מצדיע ליושר האינטלקטואלי שלו.
אברי|03/01/10
כל הכבוד לדן מרגלית!!!!!!!!!!!!!
דן מרגלית יישר כח!! על העמידה האיתנה על כבוד ישראל ושר הבטחון...
אילן|03/01/10|בת ים
טרוריסט ח"כ רק בישראל
....|04/01/10
דן מרגלית יישר כח
סוף סוף איש תקשורת שמדבר אמת לדעת לא היו צריכים להזמין אותו מראש לאולפן אבל זה הבעיה שנותנים לאנשים פושעים במה זה מחיר החוצפה שצריך לשלם ועל אמירותיו נגד שר הביטחון לא יעשו לו שום דבר כי מדינה אידיטוית
ירון|04/01/10|המרכז
עיתונאים מהשורה התחתונה
תיקון דחוף !!!מי קובעה שהם מן השורה הראשונה הם בסך הכול וותיקין ולא יותר!נקודה!
בני|04/01/10|הרצליה
סוף סוף עיתונאי שאומר " עד כאן " לטמטום
דן מרגלית אתה אדם ישר והצדק איתך
גיא|04/01/10
אין ספק שנהניתי מהראיון עם זחלקה
יש כוח לדן מרגלית|04/01/10
דן מרגלית היה ממש מביך. וחשף גזענות מופתית
שמרית|05/01/10
ברגמן , המניות שלך ירדו ?
מה אתה מחפש אצל ריטה , צעיר כמוך יוצא עם מבוגרות , מה קרה לך ,עלה לך השתן לראש , צעירות לא רוצות אותך כבר ? www.yosigraf.com
יוסי גרף|05/01/10|תל אביב
מרגלית נתן דוגמא לא חינוכית למראיין בצורת תגובתו
צעקות רמות, רוגז אדיר, זו תגובה חינוכית? יכול היה להגיב אבל לא כך. מרגלית גם במועצת החכמים יורד מהפסים. גם על גדעון לוי צעק צעקות רמות ומעליבות ממש קילל אותו. ידוע שהוא חבר של ברק ומגינו. אבל הצורה מעידה על אבוד שליטה.גם שאלותיו מכוונות להגן על ברק והבעות פניו כשלא מסכימים אתו מעידות על חוסר סובלנות. זחלקה גם הוא אשם.
איתן|05/01/10|תל אביב
דובנוב 43
דן אתה תותח
חיים לביא|05/01/10|רחובות
טעמה המר של ההסתה
זחלק'ה בערבית זוהי החלקה. ההחלקה עלתה בחלקנו, אחרי יציקת התבנית הכושלת ממנה צץ ועלה נגע עויין שהמוסר והאמת הושמדו בקרבו מן הבטן.
משה|05/01/10|מרכז
חזק ואמץ
פרצופם של נציגי הערבים מתגלה שוב. כל הכבוד לאומץ העיתונאי של דן מרגלית.פטריוט אמיתי.
משה|05/01/10|תל אביב
כוכב הקופים
דוקטור זאוס
אברהם|05/01/10|ראשל"צ
אני אוהב אותך דן!
מעולם לא האמנתי שאני אומר זאת אבל מהיום אני מעריץ שלך ידידי דן מרגלית. אני עובד בואדי ערה כבר המון שנים, האלימות של זחלקה החוצפן מאפיינת את כול ואדי ערה, ערבים פלסטינאים עם ת.ז. כחולה, כולם תומכי טרור. אני מצדיע לך - הוא באמת חוצפן המחבל הזה זחלקה.
אלי |05/01/10|ואדי ערה
דן מרגלית שיחקת אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!
אתה פשוט הפתעת אותי לטובה!
רות|06/01/10
עוכרי ישראל
שמתם לב איך ישמעאלי אחד צרחן, גובר על ששה נחנחים ישראלים בטלויזיה, מצליח לשתק את כולם בצרחותיו הלבנטיניות ולנו אין תשובה מולו. האין מישהו בעל מיתרי קול רועמים גם בצד שלנו כדי לבלום את הרוח הרעה המשתוללת להרתיח את דמנו כל פעם אחרי שהרוצחים האלה גובים את מחירם הנוקב והנבזים שלנו צורחים הידד
מר שמלו|06/01/10|מרכז
אנחנו משלמים את שכרו של מרגלית
למרגלית אין זכות להביע דעה זה לא טלויזיה פרטית שלו, תפקידו לשאול שאלות, לא להביע דעה מקצועית הוא נפל בגדול כמו טומי לפיד שבקש לפיצץ את שכם, אנחנו זוכרים לו את סיפור אלחכוואתי אם הוא שכח. לאדון יש דעות ברורות נגד השלום ודו קיום
עלי|06/01/10|המשולש
מישהו
איזו דעה בדיוק הוא הביע ? הוא שאל שאלות ומר זחאלקה הנכבד העלה את הטענה שברק שומע מוסיקה קלאסית בעודו רוצח ילדים ודן מרגלית טען שזחאלקה הנכבד חצוף לפני זה לא התנהל שום דיון מצידו של דן מרגלית אודות דעותיו לכאן או לכאן... תתאפס אני בניגוד כן אביע דעה... במדינה דמוקרטית יש לציבור הערבי יכולת לשקר במצח נחושה במסווה של דמוקרטיה, עכשיו אני מבין למה במדינות ערב דמוקרטיה לעולם לא תצלח. שיהיה לך יום מצויין!
מישהו|07/01/10|מישהו
הפרצוף האמית
זו דעתם של כל גדודי זחלקה אך עם כל הכבוד לדן אנחנו אשמים שאנו נותנים להם במה לדבריש להגלות אותם למצרים שם ידעו לחנך אותם .אולי גם אנחנו נלמד מהם כיצד להגיב .במצרים או בירדן היה נחשב כמסכן את השילטון וסופו.........
יהודה|06/01/10|הצפון
דן מרגלית, מהנדירים שנותרו כאן
דמוקרטיה בלי גבולות הופכת אנרכיה בקלות!!! דן, העם איתך! כביכול עשית מעשה לגיטימי וצפוי אולם על רקע הקולגות שלך והשתיקה המגוכחת של כולם אתה הופך מיוחד אף יותר! (ובלי קשר כייף לפתוח איתך את הבוקר ברכבת :) (ישראל היום)
מיכל|06/01/10|חיפה
מגיע לנו
בכל מדינה מתוקנת זה לא היה קורה .למההההה לתת לו במה, אצלנו בבית שלנו שיתראיין אצלהם, שילין למצרים עושים את אותה הטעות כל הזמן תלמדו את הלקח רק כך נגיע לשלום אמיתי
משה לוי|06/01/10|מודיעין
דן מרגלית אני שמאלן שגאה בך
הדבר הזה שישב אצלך באולפן וקיבל ממך מנה טובה של חינוך לדרך ארץ, הינו איש אלים וחסר תרבות. בלי קשר בכלל לדיעות פוליטיות, לעולם אל תכנע לאלימות מילולית שכזו ותמשיך להגן עלינו באומץ רב כמו שאתה יודע!
נתי|06/01/10|גן יבנה
כאן גרים בכיף
יש לי קאקי ולכם?חחח סתם. כל מילה בסלע אמץ
היי גיא כנסו|06/01/10|רמת אביב ד
one hundred percent support Dan
These Arab Cneset members should be outs
Doron Matmor|07/01/10|Gainesville FL USA
ד,ן ד
שמעון|07/01/10|השרון
טלי
לדעתי, טלי ליפקין שחק,לא עוברת מסך. למרות שהיא אישה אינטילגנטית. שמישהו ישים לב לזה.
אסף|07/01/10|חיפה
זחאלקה לדין
מדוע אף אחד אינו עושה מעשה ותובע את ז לדין על לשון הרע
שמעון|08/01/10
אהבתי,אפשרי לעשות שידור חוזר?
דן|08/01/10|צפון
בושה לעיתונות
צודק או לא צודק, מראיין שמכבד את מקצועו לא יתקוף את אורחו. עכשיו ברור לי בדיוק באיזו עמדת חשיבה נמצא אדון מרגלית. זה כמו שקוסם שמגלה את קסמיו. הוא כבר לא מעניין. כלל לא מתאים לטלויזיה שמטרתה חינוך
אבי|08/01/10|טורונטו
מה מרגלית רוצה?? מזמינים פושע אנטישמי לראיון במקום
לפעול לכך שיהיה אזוק כל ימיו במרתף.מה הוא חשב,שיצליח להפוך עורו של חבר כנסת ערבי כלשהו בדברי חנופה?? לא למדו דבר מהנסיון הבוהק לעינינו כבר 20 שנה?
בשם בן גוריון|08/01/10
מרגלית לך ולמד מאלג'זירה
שם הם נותנים יותר כבוד למרואיינים ישראלים מאשר ה"מראיין" מרגלית השתלטן בתוכניות השוק שלו
מוהיקני|09/01/10
פשוט מאוד דן מרגלית גזען....
עתונאי חצר....
עתונאי|09/01/10
כל הכבוד לדן מרגלית
הגיע הזמן להעמיד לדין את האנטישמי, שעל חשבונינו הוא מרשה לעצמו חוצפה בלתי נסבלת ומקוממת מאד בביטויו בכל הזדמנות. כל הכבוד לדן מרגלית שהוציא מה שרבים רוצים להוציא נגד אותו אנטי שמי המרשה לעצמו חוצפה אין סופית כלפי המדינה ובכלל.
דינה|09/01/10|צפון
עיתונאי אמיץ
דן מרגלית - כל הכבוד על היושר הציבורי ואמץ הלב מי ייתן ויירבו כמוך מחזק את ידיך ועשייתך
רענן ציוני|09/01/10|רעננה
דן מרגלית בושה לעיתונות ולאנושות
דן מרגלית אוכל ארוחות ערב עם ברק ואולמרט ואח"כ חובש כובע עיתונאי. זה פתטי. דן חייב לעוף ממפת התקשורת בארץ, הוא גזען, גס, לא מקצועי, והוא משקף את פרצופה הברברי והבריוני של המדינה הזאת. אשמח מאוד אם יתבעו אותו
יוסף|09/01/10|תל אביב
אני חושב,שאתה אדם מאוד לא ישר,ולא חכם,ולא,,,,,
דן מרגלים הוא הוא פתח את התוכנית הזאת,ובזכותו התוכנית הזאת הצליחה,ובגדול,,ועכשיו,עוד יותר טוב שהוא מגיש את התוכנית לבד,,בלי תוספות מיותרות,,,
מאיר|05/07/11|תל אביב
סוף סוף מעמידים את המטומטם הזה במקומו
כל הכבוד לדן מרגלית שהעמיד את אויב מדינת ישראל הזה במקומו . אני הייתי מוסיף גם סתירה מצלצלת ומעיף אותו לעזה . רק מדינה לא נורמלית כמו ישראל נותנת במה לחסרי בושה שכמותו .
רועי|11/01/10|השפלה
לדן היקר !
אתה עיתונאי עם עמוד שדרה שמבין בדיוק מה קורה פה בארץ הזאת! אני מחזק את מילותייך ואומר כי רובו הגדול ביותר של עם ישראל תומך בך ומעריך את כל הדברים שאתה עושה , חזק ואמץ !!
אוהב הארץ |11/01/10|צפון
בוקר חדש
בוקר טוב לכל אזרחי ישראל, דור ישן כחדש. הגיע הזמן להתעורר למציאות בה יהודי זו מילה גסה ובעלת צליל גזעני כלפי הערבי שחי בתוכנו, כי נתנו לו את כל האמצעים והיכולת לחיות בתוכנו, לאכול מצלחתנו, לירוק בתוכה ולנפץ אותה בטירוף חושים של פרא אדם (כמו שכתוב על ישמעאל בתורה) על פנינו.
גד|11/01/10|ירושלים
על כבוד צריך לעבוד
כל הדורשים כבוד למרואין - האדישות שלכם מקוממת. מה אנו מלמדים את ילדינו ואת שאר הציבור? לראות, לשמוע ולהבין את משמעות דבריו של ז' ולא להגיב???
12/01/10
ראיון עם ח"כ
קודם כל כל הכבוד לדן מרגלית שהוא שמר על לשון נקייה ולא ירד לאותו רמה של הח"כ הההההההההההההה מכאן ההוכחה הגדולה בדיוק מה הם רוצים ח"כ הערבים . ואני רוצה להרגיע את כל חה"כ הערבים ולומר להם חבל לכם על הבריאות ועל הזמן שלכם לכו ללשכת עבודה ואולי שמה ימצאו לכם איזה עבודה שמתאימה לכם .כל השינאה שלכם לייהודים ולישראל בכלל לא תעזור לכם ועוד מעט תמצאו את עצמכם באותו מקום שנמצא אותו בוגד עזמי בשארה
שמואל|13/01/10|דרום
מאיה בנגל
נודניקית ברמות
אילן|02/03/10| רמת השרון
דני אברהם
לדן שלום אינני יודעת כיצד ליצור אתך קשר כדי להעביר לך הערה על הספר שכתבת. הספר מעניין אולם שמו של דני אברהם אינו אברמס אלא אברהם.
שלומית רז|04/03/10|גבעתיים
מי הם המפיקים של התוכנית?
תודה מראש.
יוסי|20/03/10|חיפה
אשמח אם תואילו להוסיף כתוביות
לתוכנית כשאתם מעלים אותה לאתר. לטובת אלו שלא יכולים לשמוע. תודה רבה
טון|24/03/10
שקופית הרקע באולפן
מעניין מדוע מזה שנים שקופית הרקע באולפן היא כיפת הסלע וצריח כנסיית הגואל. האם אלה אתרים יהודיים ? מדוע לא היכל הספר , הכותל,או לאחרונה כיפת בית כנסת החורבה ? אני מבין שקשה לצאת מהקיבעון אבל אולי יגע שינוי.
אריה|25/03/10|דרום
סדר הנושאים
בן זוגי ואני צופים בערב חדש כמעט כל ערב. מדוע הנושאים המעניינים יותר(מלבד הפוליטיקה הלעוסה לעייפה) משודרים אחרי השעה חמש וחצי. אני מציעה להפוך את סדר העניינים בתכנית קודם הנושאים הפיקנטים והסיפורים האנושיים המרתקים וכאשר תעברו לערוץ 23 שדרו שם את הנושאים הפוליטיים שעוד ישודרו כל הערב שוב ושוב.
אביה|01/04/10|מרכז
העדה המרוקאית
בהמשך לדיון עם פרופסור בן אשר על העדה המרוקאית, אני מבקש להפנות אתכם לספר שכתבתי בשם: "פריחת החורשף" פריחת החורשף, על שום מה? על שום שתהליך התפתחותו של צמח החורשף, מקביל לתהליך קליטתה של קהילת יהודי מרוקו: ראשיתו קוצני, פריחתו תאווה לעיניים והוא גם נותן פרי מיוחד במינו: הארטישוק. מאחר שאני נמנע מלהעיד עליו, אני מבקש להפנות אתכם למאמר שכתבה הספרנית מהספרייה העירונית של הרצליה, על הספר. הספר "פריחת החורשף" פורש לפנינו שתי עלילות מרתקות השזורות זו בזו. שתיהן לקוחות מחיי היהודים במרוקו, כולל פרשת עלייתם לארץ בשנות החמישים. הספר מטפל בנושאים כמו כוחה של מסורת, כוחו של דו קיום יהודי-ערבי בארץ מוסלמית, יחס של כבוד הדדי של אנשים ממעמדות שונים, ולבסוף הוא מתעכב על הסתגלותם והשתרשותם של עולים ממרוקו במדינת ישראל, תוך מתיחת ביקורת חברתית מתונה על קיפוח ואפליה, בלי להיסחף אחרי רגשות טינה או סטריאוטיפים עדתיים. על מנת לא להאריך, אקצר ואומר, שהמאמר ממשיך ומתאר בחום, מסרים חשובים להבנת קורותיה של העדה עד להתאקלמותה המופלאה. אשמח לשלוח לכם את שני המאמרים שנכתבו על הספר, במלואם אם אקבל מכם כתובת לדואר אלקטרוני. בברכה: שמעון כהן
שמעון כהן|06/04/10|נתניה-הרצליה
ספר על העדה המרוקאית "פריחת החורשף"
כתבתי לכם תגובה בהמשך לדיון שהתקיים היום בערב חדש עם הפרופסור בן אשר על העדה המרוקאית ולא ציינתי את הכתובת האלקטרונית שלי: להלן האימייל שלי: shimco7@walla.com בברכה ובתקווה שהתיקון הצליח: שמעול כהן.
שמעון כהן|06/04/10|נתניה-הרצליה
הצעה...
ראשית, אני אוהבת לראות את התוכנית ערב חדש כשמזדמן לי. וזו אחת התוכניות יחידות שאפשר עדיין למצוא עיתונאים מיקצועיים.. חבל שאתם מפצלים את התוכנית לשני ערוצים שונים. לנו אין כבלים בבית (מעולם לא היה ולא יהיה). וזה מבאס שמפסיקים לי את התוכנית באמצע.
אפרת 26|07/04/10|מיתר
איך אפשר לצפות בתוכניות שנמחקו?
אשמח להתעדכן 052-4507789
חיים|17/04/10|ת"א
שיח שכולים בערב חדש ביום הזיכרון, 19.4.10
נילי דרורי , אחותו של אבי לניר,השבוי ז"ל, נגעה מאד לליבי בסיפורה על הבית והמשפחה מהם ינק אבי לניר את כוחותיו. אחותו דברה מלב על לב על תחושת אחים שכולים.
מרים בלק|21/04/10|מרכז
הראיון עם עורכת דינו של אורי בלאו היה מקומם
קונצנזוס מלא בן המראיינים למרואיינת ללא שאלות עיתונאיות מינימליות. היה ברור שהם חבורה עם "מחשבה אחידה" חבורת ליצים מלאים בחשיבות עצמית שהכפשת המדינה (בה הם שולטים ללא מיצרים) מזמן הפך ליותר מתחביב, אלא לפלטפורמה לקידום עצמי. בקיצור - מרוב בחילה מייד העברתי ערוץ.
רמת שרוני|28/04/10
גיא גוטמן המלללללללללללך!
גיא גוטמן המללללללללללללך!!
אנונימי.|03/05/10
אתם יכולים להעלות לאתר את המהדורה ששודרה בתאריך
אתם יכולים להעלות לאתר את המהדורה ששודרה בתאריך 11 בספטמבר 2001
בבקשה|06/05/10|הרצליה
לימודים
צא ובדוק עיריית נשר מסבסדת לימודים
אריה|09/05/10|נשר
טלי ליפקין שחק ערה חדש 12 במאי
טלי ליפקין שחק סותמת את פיותיהם של אנשים שאינם מסכימים לדעותיה . כך היה היום כשראינה שניים בנושא של דר' כבוד לפרופ השקוביץ. לדר' מבר אילן היא לא איפשרה לסיים משפט.
יפה|12/05/10
טלי ליפקין שחק - את חפרנית מעצבנת
מה את פוחדת שצה"ל יהיה צבא שהידים? נראה לי שאת ומיה בנגל עם השאלות המכוונות שלכם - לא תורמות כלום חוץ מלעצבן את רוב הצופים - לדעתי רונן ברגמן ודן מרגלית מצילים את ערב חדש
יופיטרה|23/05/10
ברכת הכהנים
ביום ה האחרון אמרו דן וסרי כי לא ידעו למה הכהנים מתכסים בטלית בעת ברכתם. הכהנים אמורים לברך את כל הציבור "באהבה". אם יראו את הקהל יתכן שמי מהם ימנה את ברכתו מכאלה שלא ימצאו חן בעיניו מסיבות אישיות מסוימות. באותה מידה הקהל לא מסתכל בכהנים המברכים על מנת שלא לסרב לקבל ברכה מכהן כלשהו.
אברהם ברקוביץ|27/05/10|חיפה
צפון
תעלו בבקשה את התוכנית של היום!! רוצים לראות את התאומות :)
הילה |27/05/10|נחום
לאנרכיסט הצעיר והיהיר -לא כל העולם נגדנו!
המרואין הצעיר שתומך בביטול הופעת הפיקסיז טוען שכל העולם נגדנו וחבל מאד שאיש מהמנחים לא התערב-לא כל העולם נגדנו! העולם המוסלמי - כן,זה עדיין לא כל העולם. יש לישראל תומכים רבים מאד בכל רחבי תבל. מספרית המוסלמים מתרבים ומשפיעים אך אין לגזור מכך שיש לטיעון שלהם משקל ערכי! בשולי ההערה כמובן נמצא המחדל התכנוני וההסברתי שאפיין את היערכות ישראל למשט ותגובתה במהלכו ואחריו.
עדה |06/06/10|צפון
ללא כותרת
דורית|06/06/10
טלי המשיכי להיראות כמו היום
טלי היום נראית עשר .הבגד, השיער, בקשי מהמלבישות שימשיכו בסגנון הזה .
דורית|06/06/10|המרכז
בבקשה תהיו יותר יצירתיים בהצגת בעיות פוליטיות
בכל פעם שיש בעיה, שאלה לדיון, שקשורה בימין ושמאל פוליטי אתם מביאים את ח"כ אלדד מול חבר כנסת אחמד טובי. אפשר לתקוף בעיה זאת באופן יותר יצירתי . לדוגמא היום ההתיחסות לחוק שחלק מהכנסת רוצה להעביר ביחס לח"כ זועבי האם אין אפשרות להאיר בעיה זאת מכוונים שונים על ידי אנשים אחרים מתחום משפטי מדיני היסטורי וכו. נראה שקל למפיקים להביא את אותם אנשים. בבקשה תחשבו על דרכים חדשות ויצירתיות.
דגנית מור|07/06/10|רמת השרון
שעה חדשה בגלל המונדיאל 2010
שימו לב: התוכנית עברה לשעה 16:30
11/06/10
מעולה
עומר כביר אתה מספר אחד מסביר טוב כך שכל אחד יכול להבין כל הכבוד
anna|18/06/10|ראשון לציון
בבקשה לרענן אותנו שמחיר העיסקה מעולם לא הישתנה!
תודהמראש-ניצן מיזרחי|23/06/10
מה עם המהדורה של ה-29 בחודש?
אריה|30/06/10
רונן ברגמן,יפה לך הסרת הכפפה מול דן מרגלית1.7.2010
מניצן|01/07/10
מחקר על ילדים רוחניים - מעונינים להשתתף
שלום , שמי הילה ואני עורכת את המחקר עליו דובר בתוכנית היום. אם אתם מעונינים לקבל עוד מידע על המחקר או להשתתף בו, אשמח אם תכנסו לקבוצה בפייסבוק ותכתבו לי תגובה שם. בברכה, הילה חפשו בפייסבוק - "מחקר על ילדים רוחניים"
הילה ש|05/07/10|חיפה
עיתון דבר
טלי שלום אני מבקש עזרתך כמי שעבדה בעתון דבר. העיתון עשה כתבה בשנת 50 לערך על אימא שלי ז"ל.. כיצד מסתדרת עולת צ'כיה בבית שאן. אני מאוד הייתי רוצה שתעזרי לי למצוא את הכתבה. בתודה שמעון שטרק 0547376646
שמעון שטרק|09/07/10|כפר סבא
תגובה למורה שמתנגדת לעיסקת שליט 8.7.2010
עוד הוכחה שיש לקצר למורים את החופש הגדול ולבחור בחינוך הביתי. מי ירצה להפקיד את חינוך ילדיו בידי אישה חסרת טיפה של אמפתיה המונעת מפחד, רצון לנקמה ודמגוגיה.
אלי|11/07/10|מרכז
אכזבה
אני צופה ותיקה ונאמנה של תכניתכם ערב חדש, וגם התכניות המתחרות המשובחות בערוץ 10 ו-2 לא גרמו לי לזנוח את תכניתכם. היום ובשל ההתלהמות (מילה בוטה פחות תהיה חוסר הסובלנות) של הגב' ליפקין שחק כנגד חה"כ זאב, והתעקשותה שלא לתת לו לסיים טיעונו, המשכנע לא פחות מדבריה של מי שהתעמתה עימו בדיון, הרגשתי שאין לי רצון יותר לצפות בתכניתכם, לפחות לא באלו אותן תנחה (תנהל ?... תצנזר? ... ) הגב' שחק.
יעל|11/07/10|חיפה
מרגלית יצא קטן לא קרא את פסק הדין
איתי |22/07/10
הפעם כבר הגזמתם
מה קורה לכם אתם אנטי נתניהו חבל
hen|28/07/10|מרכז
דן מרגלית ורונן ברגמן - יכולתם לשאול קצת בפחות
היסוס וגימגום את גרבוז - מי שילם לציירים - על התערוכה מוזמנת? זה חופש האומנות? ככה נלחמים בגזענות? - עד כמה שידוע לי בארה"ב נשבעים לנאמנות - התערוכה הזאת מזכירה ימים של בולשביזם חברתי תעשייתי - למדו יפה מהגויים לצייר יהודי כחזיר - בושה וכלימה - ואוי לאומנות כזאת ואוי לאומנים שהשתתפו בה - ויש לתבוע לדעתי את בית ברל - זהו - נגעלתי מגרבוז ונגעלתי מכם - גמגמו בנעימים
רונה |05/08/10|צפון
מי היתה התזונאית ב 10.8
דיברה בשבח הבירה על סמך סקר "ספרות" וללא עבודה עצמית בנושא. לא נראה שהיה לה שמץ מושג בעניין. כן נראה שייצגה סוחרי בירה. רבים היום עוסקים בסיפורי מעשיות על תוספי מזון
א.ש.נעם|10/08/10|חיפה
קצת זייפתם
לנושא הביקורת של "אם תרצו" על אוניברסיטת ב"ג. אפשרתם לנציג ב"ג "חופש אקדמי" שלא היה ראוי לו לאור התעלמותו מהעובדות והיחס המתנשא שלו וממש לא הקשיתם עליו. לעומת יחס קצת "מתנכר" לנציג "אם תרצו". אותי העמדה של "אם תרצו" די שכנעה ואני ממש לא ימין ולא שמאל. לנושא בחירת הרמטכ"ל - שוב הפגנתם איזה שהוא ניתוק מהמציאות (הגברת) וציניות מוגזמת. האיש בסה"כ הציג עמדה מאוד נכונה והגיונית.
אזרח|17/08/10|מרכז
רוצים לשמוע את דעות הנוער יותר !
רעיון אחד היותר טובים שנראו בטלווזיה בערוץ הראשון , כל הכבוד לשני בני הנוער שיודעים איך להתמודד עפ שאלות קשות , רואים שמועצות התלמידים יודעות להוביל את הנוער למקומות הטובים ביותר !
18/08/10|מרכז
מיה בן גל
תורידו כבר את מיה בן גל, היא איומה! מי הביא את האנטיפאטית הזאת?גם דן מרגלית שואל "קלוצקשש" ומתחיל להיות משעמם!
רחל ( לא צעירה)|24/08/10|חיפה
השפעת קרני גמא על צפרני החתול
תגובתי זו מופנית למאיה בנגל בעקבות ראיון שנערך עם עומר מואב. במהלך הראיון נשמעה מאיה מכריזה "המחקר המצחיק על השפעת קרני גמא על צפרני החתול" כשהיא נענית בהסכמה מצידו של פרופסור מואב הכלכלן. מחקר זה יכול להצחיק רק מי שאינו בקי ואינו מבין את הנושא המדובר. אני מרשה לעצמי להניח שהן פרופסור מואב והן גברת בנגל סברו שמדובר בצפרניים של החתול, ובכך החמיצו את העובדה שמדובר במין צמח ממשפחת המרכבים. מחקרים מן הסוג הזה בצמחים, הובילו להבנה טובה יותר של תהליכים ביולוגיים בבעלי חיים וסייעו רבות בפיתוח תרופות מצילות חיים. ההתיחסות של שני המכובדים שציינתי לעיל, מסבירים אולי מדוע אין לאפשר להדיוטות לנהל את האקדמיה, ולקבוע סדרי עדיפויות.
גג|14/09/10|דרום
טלי וצניעת
טלי ליפקין שחק - הלבוש שלך היום 10 בספטמבר גובל בחוסר צניאות מעוררת גיחוך. את לא בת 18
לא משנה|15/09/10| ירושלים
כל הכבוד לטייסים שאימצו את בית הספר שפירא בנתניה
אליאור|28/09/10|רעננה
תגידו ממתי אתם מרוצים מריבלין שמתנגד למשאל עם
וחוק הנאמנות אני לא זוכרת שדברתם עליו כאשר הור התנגד להתנתקות אז הוא היה סתם בוגד באריק שרון השמאלני המחמד התורן שלכם ולזה אתם קוראים
נונה|11/10/10
רונן ברגמן - פוליטיקה היא דבר חשוב !
יו"ר הסתדרות המורים הוא תפקיד חשוב מאין כמותו המעצב את עתיד החינוך במדינה. ואין דבר חשוב יותר למדינה כיום - מאשר שיפור החינוך, ההוראה ובכלל זה תנאי עבודת המורה. אם יושב בראש ארגון כל כך חשוב הוא איש לא ראוי, ומושחת - הדבר משפיע באופן ישיר על חינוך ילדיך. חבל שאתה מזלזל ומתנשא על הפוליטיקאים ככלל, ועל נשים פוליטיקאיות בפרט ! גם אם , ממש לא מפתיע.
גליה|25/10/10
הופעה משכנעת של שרון שילוח
בהחלט הופעה משכנעת בקשר לבדיקת סרטן השד
אילנה בן דוד|26/10/10|השרון
ראיון על "הכצעקת?" ד.מרגלית ורונן ברגמן
מה רצו המראיינים הניכבדים ? הניסיונות המגוחכים לקבל מן המרואינת דוגמאות היו רצון עלוב למציצנות זולה ועוררו סלידה.... אם רצונם לעבוד אצל גאי-פינס מדוע שלא ייפנו אליו ישירות
אלי|03/11/10
כול הכבוד לדן מרגלית
הזוהר של ערב חדש זה דן מרגלית,אבל יש בעיה עם טלי,,,את האמת,,, היא מאוד מפחידה,וגם מאוד חצופה אין יותר שדרניות עם חן לרוגע???
מאיר|25/11/10|תל אביב
למה אין את ערב חדש ששודרה ב25.11.10?
אריק|01/12/10|י-ם
מני בניש תותח
מה יהיה עם הגרוזיני הזה? לא רוצה להפסיק עם היוזמות שלו? כל שני וחמישי הוא ממציא שיטה חדשה לעשות כסף. כיף לראות את הבחור הזה עם אנרגיות לא נגמרות. מני בניש כל הכבוד ובהצלחה עם www.yyy.co.il
אלון גביש|02/12/10|ירושלים
ראיון עם דורי קלגסבלד בענין ועדות חקירה - 6.12.
היכן הגילוי הנאות??. עיון בגוגל בערכים דדורי קלגסבלד , בנימין נתניהו יגלה כי ה"מומחה" הוא היועץ לנתניהו לכל ועדות החקירה. דווקא בו צריך היה לבחור כ"מומחה"? החסרים משפטנים מומחים אובייק'טיביים אנו??
גל|06/12/10|פ"ת
כיצד ניתן לפנות לעורכי התוכנית?
מבקשת להציע דיון בנושא בעל משקל שבעוד שבוע ייערך בעניינו דיון בכנסת, אשמח לדעת כיצד פונים אליכם.
תמר|14/12/10
המייל של ערב חדש
אדם|15/12/10
התבוללות
טלי ליפקין שחק התנפלת ,כדרכך ,על שתי המרואינות בסוגית מכתב הרבניות שמטרתו מניעת התבוללות, אני רוצה לדעת מה תרגישי כשאחד מילדיך, או בעתיד מנכדיך, ירצה להנשא בנישואי תערובת. את עקבית ביחסך המזלזל בזהות לאומית. זה עצוב מאוד שיש לך במה מכובדת להביע יחס זה.
שרה. ש|29/12/10|ירושלים
"כולם אוהבים לדבר על...
היא אומרת "כולם אוהבים לדבר על הכלכלה שלהם" (הפלסטינאים), למי היא מתכוונת? אילו זוגות צעירים בדיוק יכולים להרשות לעצמם לקנות דירות חדשות?
05/01/11
הקלה בעונש שתוי שהורג
בעקבות ההקלה השערורתית של בית המשפט העליון חייבת הכנסת לקבוע בחוק, שנהג הנתפס נוהג בשכרות או סמים יאשם בנסיון לרצח ובאם הוא גם הרג, אזי האשמה היא רצח. אז אולי ירתעו אנשים מנהיגה בשכרות במיוחד לאר שנהג או שניים ישלחו למאסר עולם על רצח. אז גם בית המשפט העליון לא יוכל להקל.
בני ארד|12/01/11|ראשון
מתן גז
רוני|12/01/11|תל-אביב
הסרט "עוגת חתונה" של הזוג הצעיר
איזה יופי. מרגש! יש לי חברה טובה שהתחתנה בשידוך. שמחתי לשמוע שבאמת הנושא הזה מעניין ומעסיק את הצעירים של היום. ילדים איכותיים, המשיכו כך! איה דותן.
איה דותן|17/01/11|חיפה
המלמול של אבנר שביט
שלום לכם! זה עתה הסתיים "ערב חדש" בפינת ביקורת סרטים.הפעם על הפרק הסרט"נאום המלך". לצערי ולצערם של אחרים,קשה מאוד להבין את דבריו.של א.שביט מאחר והוא ממלמל .אמנם המלך גמגם אך הוא לפחות פעל ותרגל כדי להפטר מהגמגום.מר שביט,ברוב הופעותיו בערב חדש ממלמל את דבריו,שאולי הם אינטליגנטיים אך לא ניתנים לפענוח. תמהני,איך מפיקי התוכנית אינם מודעים למלמולו של שביט.חשבתם פעם על לקויי ראיה שמקשיבים לתוכנית?
מיכל פלד|26/01/11|כרמיאל
ראיון בנושא גלנט בערב חמישי
דן ורונן שלום. היה עצוב רדוד מרגיז ומגמתי וללא כל שלד שאמור לאפיין מראיינים ברמתכם.כל בר דעת שהיה צופה בראיון היה מבין היטב שהייתם חסרי רצון לשאול שאלות נוקבות .הסכמה עם מריחות מגוחכות עד כדי כמעט שיתוף פעולה עם עוד זכרוני שכל שיצא מפיו היה צריך למצוא אותו נשאל בשאלות נוקבות מצידכם ולא עשיתם זאת.אך לחרפתכם הבחנתי בכך שלא הקדשתם כל תשומת לב לאותו עתונאי שכן נסה להשחיל מספר משפטים בגנות גלנט ואת דעתו שאינו ראוי לתפקיד .דן תמיד הערכתי אותך .אך חייב אני לאמר לך שעצוב היה לצפות בהבעות פניך מול אותו מרואיין בתוכנית זו. אני מקווה שתמצא מקום להעמיד את עצמך בבמה מכובדת יותר בכבוד אך בדאגה אריה אגם 0523818221
אגם אריה|27/01/11|מושב בית חנניה
תודה
גיליתי שבערוץ 23 משדרים שוב את מסע עולמי עם פלד. שידורים מקסימים - רוצה פשוט להביע תודה ולא יודעת היכן. עמכם הסליחה אם אני לא במקום הנכון.
דליוש|31/01/11|ירושלים
המשקפים של טלי
טלי שלום! אני לא מבין איך ההפקה לא אמרה לך או כל אחד מחבריך שרואה אותך: המשקפים שלך הורסים לך את המראה.הם מחלקים לך את העינים לשני חלקים ויש רגעים שממש מפחיד להסתכל עליך,למרות שאת אשה נאה.אנא החליפי אותם במהרה תודה
אהרן|03/02/11|צפון
ספר חדש
שבת שלום מר דן מרגלית אודה לך אם תשיב לי כאן או לכתובת המייל שלי, מה שמו של הספר החדש שאתה ורונן רגמן כותבים ומתי הוא אמור לצאת לאור?? תודה מראש פ"ש כתובת המייל שלי: zahronx@hotmail.com pilovich2006@walla.com pilovich@gmail.com pilo@israblof.com
פילוביץ שחף|05/02/11|ירושלים
"חלומות משה" המופעים הבאים
17.2.11 יום חמישי 20:30 אולם דלל 26.2.11 מוצאי שבת 21:00 אולם ירושלמי מרכז סוזן דלל נווה צדק תל אביב- יחיאלי 5 03-5105656
תיאטרון מסתורין|11/02/11|תל אביב
יש להפסיק לאלתר העסקת ברגמן ומרגלית
שני אישים אלו מועסקים על ידי ערוץ 1 שהוא ממלכתי ומקבלים משכורת מתקציב הממשלה, לשניהם אג'נזה ברורה ומהווים שופרו של ראש הממשלה ביבי,. פירסום הספר ביום חילופי הרמטכ"ל בא על מנת להכפיש את אשכנזי. אסור לתת להם במה תקשורתית בערוץ ממלכתי.
רפול|13/02/11|תל אביב
תנו גיבויי למשטרת התנועה
אני שוטר מתנדב במשטרת התנועה אם תתמכו בנו אנו נאכוף את חניית הנכים הבעייה שכולם משמיצים את שוטרי התנועה שמנסים לאכוף את החוק תודה רלי נורמנד
רלי נורמנד|15/02/11|חיפה
בעבר אהבתי לצפות בערב חדש....
טלי ומיה - לא נעימות, שחצניות, תוקפניות, שטחיות. רונן - תמיד נראה משועומם ... דן - אותך הערצתי אבל בפרסום "הבור" כרית בור לעצמך. וחבל לי שעם רונן בחרת לחבור...
16/02/11
רשלנות או תקלה
גם היום לא עולה התוכנית ערב חדש במחשב
יערי |16/02/11|נתניה
קצת הגינות עתונאית ודרך ארץ
16/02/11
ערב חדש 16 בפברואר
טלי ורונן - אתם יכולים להסכים או לא להסכים לדברי ציפי חוטובלי, אבל הנימוס וההגינות של עיתונאי מחייבים לתת לה להביע את דבריה בלי שתפריעו. אתם לא מנומסים וחסרי אתיקה עתונאית.
16/02/11|ירושלים
כותרת מגעילה
דן מרגלית הבן זונה!!!!!
יאיר רפאל|04/03/11|המרכז
...
אביב רפאל המלך!!
יאיר רפאל|04/03/11|מרכז
.......
אינעל אבוק יא מניאק ( דן מרגלית אלא מי!!)
יאיר רפאל|04/03/11|מרכז
עמה
אינעל שמעון פרס הבן שרלילה הכלב המזדיין בתחת אוכל מאחורה דוחף בולבולים לתחת המניאק הבן כלבה הזה!!!!!!
יאיר רפאל|04/03/11|מרכז
צריך למצוא פיתרון לבעיה!!!
ביבי תפרגן משכורת ראויה!
אנה|10/03/11
מה נסגר
מה ניסגר איתם שיעסו גם פרקי מיספר 3 2 1 מה נסגר
אור|10/04/11|רחובות
בגלל מיה בנגל הפסקתי לצפות בתכנית
כרמלה|14/04/11|הרצליה
שידור מקוטע
מאז פנייתי האחרונה אכן יש רציפות בהופעת התוכנית אך לצערי כל מספר דקות היא מופסקת למספר דקות של BUFFERUNG . אנא תנו לראות תוכנית לא מקוטעת!!!
דניאל יערי|14/04/11|נתניה
אימהות, אפגניסטן זה כאן
הצטערתי מאוד מעמדת התוכנית שלא להציג את עבודותיה של האמנית שירה ריכטר. בליבי חשבתי שדן מרגלית אדם נאור , מאישה כטלי לפקין שחק ציפיתי ליותר מאשר להביעה זעזוע מהחוויות המעוברות על ידי העבודות. לאן נגיע? האם אי אפשר לאמר בפה מלא את האמת על החוויה האמהית , האם גוף האישה יכול להיות מוצג רק שהוא מעביר תכנים התואמים את מיתוס האישה השלמה, המכילה היכולה כל. שירה כאמנית מוחה ובצדק על המיתוס ומנסה להוריד מפנינו את המסכות. יש נשים רבות שזקוקות לעזרה. טלי- את דיברת על הגוף כמעטפת חיצונית,. תכסו את הכאב- אל תציגו אותו בפומבי- תעטפו את האמהות רק כפי שנעים לנו לראות איש לא רוצה לשמוע את זעקתכן- האמנם אפגניסטן כבר כאן?
מרב|30/04/11|הרצליה
קשה לצפיה?
בסך הכל יתרת עודף עור קשור בסרטים, ונבטים מלבלבים בין קפלי עור. לעומת תמונות קלוזאפ של ארועים דרמטים, פיגועים, תאונות, ומה לא. ההמנעות מלהראות דמויים אכן העצימה את המסר של האמניות.
ורדה גנוסר|01/05/11|הרצליה
"בכל מחיר
ביוני91 חזרו מהודו קבוצה של ישראלים. אחד חזר בארון. אחד החוזרים סיפר שביו השארהציעו להם להתאסלם,ואז ישחררו אותם לפי הסיפורארז כהנא סירב,"מה פתאום! אחד החוזרים אמר"לא האמנו להם חשבנו שישתמשו בנו כקלפי מיקוח!"אז התקשורת העולמית בעיקר מארה"ב:"תחטפו אמריקאים ולא ישראלים:והיום מדברים בכל מחיר. ואני אומר במחיר ראוי ועל כך יחליטו בממשלה ודרגי הביטחות. ארז כהנא מסר את נפשו "על קידוש השם"
אמנון כהנא|12/05/11|רעננה
amnonka10@bezeqint.net
בהמשך לשתי ההתגובות שכתבתי אני מבקש ליצור קשר ישיר עם דן מרגלית אודה לך אם תתקשר בדוא"ל כדי שאוכל להעלות בפניך את האירועבהודו ואכל לספר לך ואולי תוכ לעזור לי בנושא מסוים זה אמנון כהנא
אמנון כהנא לדן מרגלי|12/05/11|רעננה
חלוקת 1947
אני מבקש לשמוע מהיסטוריונים מנוגדים, למה תושבים ערביים בפלסטינה לא קיבלו ההחלטה 181 של או"מ ומפת החלוקה ב-1947. אני מקיר הנרטיב היהודית אבל קשה לי להבין נקודה זו. פרשנות לדו"ח שהוביל להחלטה 181 גם מניין אותי.
תומר אריאב|17/05/11|חיפה
מאיה בנגל כוחנית , אגרסיבית ולא ראוי להנחות
כל המנחים שהצטרפו לדן מרגלית אנשים חכמים נעימים גם וכאשר הם שואלים שאלות נוקבות מאיה בנגל אגרסיבית לא נותנת למרואינים שלה לסיים משפט בלתי נסבלת
שרה ישראלי|14/06/11|צפון
רופאים לזכויות האדם
תשאלו את הפרופסור האם הוא מתחשב ומקבל בשיבה חולים בחינם האם הוא דואג לאחיו כמו שהוא דואג לאחרים
15/06/11
לעולם לא ראיתי התנהגות מבישה שכזאת כמו בראיון הערב
לעולם לא ראיתי ראיון מביש את בעליו מזה שהיה עם הבו של דוב ליאור. בהפגנתיות מנאה המראיינת והפסיקה את הרעיון. בזה היא אמרה לא תהיה חופש הדיבור אצלי. למה? כי אין דעתו מסכימה אלי. זה חופש הדיבור של ערב חדש. ברצוני להעיר לכם שפגעתם לא בזכות אדם אחד אלא בקהל וציבור רחב שרוצה כן לשמוע דעות אחרות ומגוונות. לעולם לא שמעתי שהפסיקו ראיון עם איש חמס. לעולם לא שמעתי שהתנהגו כך לאיש אויב. פשוט לעולם לא אריתי כזה התנהגות בטלוויזה הישראלית. זה מזכיר לי סיפור. פעם שאלו שאלה בטלוויזיה . אמרו לעונה1י עכשיו תענה שוב . הוא שאל למה? כי זה לא התשובה הנכונה. אתם רוצים לשמוע דעות או לשמוע מה שהילדה הזאת חושבת נכון. עליכם לבקש סליחה על עלבון של המרואיין.
משה |28/06/11|ים
כול הכבוד לדן מרגלית
יופי,יופי,תשאירו כך את דן מרגלית סולו,ללא שום תוספות,,,כך התחיל,וכך ימשך,,,כול הכבוד לתוכנית הזאת,כך זה התחיל וכך ימשיך,,,תודה,,,,,
מאיר תורגמן|05/07/11|תל אביב
נאסף תשרי של נתן יהונתן -לא קשור למשפט אולמרט
השיר של מר נתן יהונתן היא שיר קינה על בנו יהונתן שנהרג במלחמת יום הכיפורים . ולכן כאשר אתה הוספתה אותו לאחר דברי הכתב בנושא אורך משפטו של מר אולמרט ,כתוספת "מצחיקה" כביכול אינה במקומה .
קלעי עמיחי|05/07/11|אשדוד
ערב חדש בכף
איזה יופי !!! כמה ימים של ערב חדש שאפשר להנות באמת. השאירו את דן מרגלית כמגיש יחיד. אין צורך בשותפים. הם רק מקלקלים ולפעמים ממש מרגיזים.
שרה |06/07/11|ירושלים
מתגעגעים למגישי השידור "ערב חדש"
מאד חסר שהשותפים של דן מרגלית - טלי רונן ומיה נעלמו מן התכנית. נוכחותם תורמת מאד לגיוון ועניין בשידורים. האם יש סיכוי שיחזרו?
עפרה ודב הרטוב|10/07/11|נחל עוז
צוות
איפה יתר הצוות של ערב חדש
יוסקה|10/07/11|חיפה
סוף סוף לבד!!!!!
ברכות לדן מרגלית לשובו לכל רוחבו של המסך הקטן מקווה שתמשיך להגיש את תוכניתך סולו עייפתי מהגברות הזועמות ומהצעירים שנולדו אתמול ויודעים בדיוק מה יהיה מחר. הייתי רוצה שהתכנית תשודר במלואה בערוץ 1 ולא תקטע בדיוק בנושאי התרבות שלעיתים יותר מעניינים מהסקנדל האחרון שמככב תמיד בראש המהדורה ומצוטט לעייפה בכל מהדורות החדשות בהמשך הערב
אביה טאפט|12/07/11|צפון
עדיף ביותר להשאיר את דן מרגלית
דן התחיל את התוכנית,,,בדרך הטובה ביותר,,, לכן להשאיר את דן ל ב ד ורק ל ב ד ,,,הוא מגיש את התוכנית ברורה וטובה,,ללא עוזרים, ובייחוד בלי טלי ליפקין שחק,,שרק צועקת כול הזמן,ולא מבינים אף מילה,,,,,, תמשיכו כך,,,, תודה
מאיר|17/07/11|תל אביב
ערב חדש
כה לחיי לדן מרגלית על שחזר להנחות את "ערב חדש" לבדו בלי כל הנספחים המגעילים שהיו עד כה .
יוסף סימון|19/07/11|מרכז
יישר כח
דן מרגלית במיטבו. תענוג היה הערב לצפות בתכנית בהנחייתו הבלעדית של דן מרגלית. כמו קונצרט מתוזמן כהלכה, נשלט ביד אמן.
יעל|20/07/11|חיפה
ישר כוח לדן מרגלית
לאחרונה דן מרגלית מגיש את ערב חדש לבד. לדעתי התוכנית הפכה ליותר מענינת, דן מביא אנשים מענינים ושאלותיו ותגובותיו כשהוא מגיש לבד הרבה יותר מענינת. דן מרגלית ישר כוח.
שרה|28/07/11|תל-אביב
ללא כותרת
בן ציון|01/08/11
דן מרגלית
מידי ערב בשעה 1700 אני נהנה לצפות בתוכנית של דן מרגלית כמגיש יחיד. תוכן הדברים, השאלות הידע הרב שמפגין דן מרגלית מביא אותי לצפות בו מידי יום. אני מקווה שהתוכנית עם דן תמשיך להתנהל כשהוא המראיין היחיד.
בן ציון|01/08/11|תל-אביב
כול הכבוד לדן מרגלית + המגישה
כול הכבוד לדן מרגלית,שימשיך להגיש לבד רק לבד את החדשות של שעה חמש,,,היותר טוב,,המגישה החדשה,,,השחרחורת,,סליחה לא זכרתי את שמה, היא תוספת יפה לחדשות של חמש מאיר
מאיר|02/08/11|תל אביב
ערב חדש - הגשת יחיד
הנחיית יחיד ע"י דן מרגלית החזירה אותי לצפייה בתכנית. יכולותיו של דן בצרוף תוכן אחר ללא הפרעות של מראיינים נוספים שהשתדלו להעביר את האג'נדה האישית שלהם, יצרה אווירה של עתונאות מדווחת, איכותית ומעשירה. והערה קטנה לדן מהתכנית היום (4.8.11), מנהיג השומר הצעיר ומפ"ם ממשמר העמק היה יעקב חזן בעוד שמאיר יערי היה ממרחביה. זכויותיהם של שניהם עמם (אני עצמי בן מושבה וחניך מכבי צעיר).
משקה|04/08/11|ראשון לציון
מסכימה ביחס להגשת יחד של דן
הרבה יותר טוב כשהוא לבד. לפני זה לא יכולתי להיסתכל .
תמרה|09/08/11|ראשל"ץ
ערב חדש עם דן
אתמול ישבתי עם חברה בביתה והיא צפתה בטלויזיה ערב עם רפי רשף. ביקשתי ממנה להעביר לערןץ 11 עם דן. באותו רגע הוכחתי לה חד משמעית בהבדל שבצפיה עם דן השיחה המענינת והאינטלגנטית השאלות של דן. היה תענוג גדול לשתינו. אני בטוחה שמאתמול סחבתי עוד חברה לערוץ 1 בשעה חמש.
חנה|08/08/11|תל-אביב
דן מרגלית לבד ב"ערב חדש" זה יותר טוב.
טוב שחזרתם למתקונת הישנה, אני מקווה שחזרתם ,רק עם דן מרגלית הרבה יותר נחמד ככה.
תמרה|09/08/11|ראשל"ץ
דן מרגלית שחרר
דן מרגלית , מליון שנה בטלוויזיה ועדיין לא למד להיות נינוח ,אמיתי , משוחר והמסקנה היא פשוטה. הוא פשוט לא כזה, יקח לו עוד מליון שנה להגיע לתוכנית שהוא כביכול מנסה לחכות לונדון וקירשנבאום. וגם נמאס לשמוע את כל הפקודות דרך האוזניה ושאתה חוזר על פקודות אלו כמו תוכי . שחרררררררררר
11/08/11
התוכנית של 16.8.11
האם אפשר לשלוח לי את הסרט של התוכנית בפורמט AVI ?
אתי אבוטבול|17/08/11|באר שבע
עזה
בתוכנית היום 22.8 דיברה ח"כ תירוש מקדימה ותקפה את הממשלה שלא מטפלת בירי מעזה בכל הכוח . וממשלת קדימה טיפלה בעזה בעופרת יצוקה כמו שצריך???.צחקתי כי בעופרת יצוקה הממשלה פחדה לסיים את העבודה בעזה .פחדנים אולמרט ברק וציפי . ברחו יצאו מעזה ללא שליט ,וללא שליטה , וחמס מחוזק.אז ח"כ תירוש "טול קורה מי בן ענייך "
מיקי .ש|22/08/11|מעלה אדומים
שומרונים
אכן בעשרת הדיברות של השומרונים מופיע כדיבר העשירי קדושת הר גריזים וזה על חשבון 2 הדיברות הראשונות "אנוכי " ו"לא יהיה " שהם מחשיבים כדיבר אחד
מאיר|25/08/11|שומרון
שינוי לרעה
שני המראיינים החדשים , ערן ואראל, מאכזבים ביותר הם נעדרים ידע כיצד לראיין, קוטעים את המרואין ודוחפים לדעותיהם. הופעתם איננה אסטתית ולכן מוטב לי לצערי לנטוש את הערוץ ולחפש תחליף.
מיכאל זקן|06/09/11|חדרה
אכזבה גדולה!
ערב חדש שצפינו בו זה עתה עם שני המנחים החדשים מאכזב , מעצבן ואפילו מרגיז. מסכימה עם כל מילה של הכותב הקודם. המנחים שואלים ולא נותנים לענות, נכנסים לדבריו ( למשל בראיון עם הרופא שהציע 4 מאכלים העוזרים להורדת הכולסטרול לא נתנו לו לפרט אותם בברור ובראיון עם שרה אנג'ל על ספרה "ירח משוגע" קראו בקורת על ספר אחר,,,). אחרי שנים של צפייה בדן המצויין אאלץ לוותר על התכנית.
חנה |06/09/11|מרכז
ערב חדש הפך להיות בלתי ראוי
שנים היינו פריקים של התכנית. סדר היום נבנה כדי לצפות בתכנית. בשבועות האחרונים התכנית השתנתה לחלוטין וכפי שכתוב בכותרת- הפך להיות בלתי ראוי. אפשר לומר: "בלתי צפוי"- כי חדלנו לצפות בו. עוד הישיג של הפוליטיקאים.
לורנס ודב פוניו|06/09/11|ערד
שינוי מרענן
השינוי בהגשה מבורך, עם זאת אקווה שגם מרגלית יוסיף להגיש מפעם לפעם, אין לו תחליף.
תבורכו|06/09/11
המגיש הזועף הראל סגל
זו הרמה של ערב חדש ? בושה שזה המגיש החדש. ביבי סיים את השתלטותו על כל ערוצי התקשורת. אוי למגיש זועף ומתנדנד מעצבים. אוי ל מגיש שהיה אצל זהבי עצבני, צורח ומקלל שמאלנים. אוי למדינה שהולכת פייפן.
ירחמיאל י.|07/09/11|שדרות
לא הצלחתם
ההגשה החדשה ,בהמעטה , לא מוצלחת , ממש. שווה לאייש אחרת ,לפני חזרה לרפי רשף.
חנניה רגב|07/09/11|קרית גת
תרימו ווליום אצל המיקרפון של שרה ב"ק -לא שומעים
אתמול הקשבתי. חלק מהשפטים נעלמים לי בדרכם לאוזני. או שהיא תצעק או שתנו ווליום למיקרפון
יוני|08/09/11|אזור
שינוי המגישים
השנוי שבוצע ירחיק מידית חלק נכבד מהצופים. השפה של אראל סגל ממש דוחה. התבטאותו הופכת אותו לכל כך שקוף שאין טעם לפתח אתו דיון תרבותי. זה לא ערב חדש שסחף כל כך הרבה צופים לתכנית תרבותית שחיכו לה כל יום.
יגאל קולטין|08/09/11|השרון
שרה בק ודן מרגלית -נהניתי מכם שילוב מנצח
הייתה זרימה באולפן ונראה ששניכם מסלבטים בכייף ביחד על חלק מהנושאים.ובאמת, למה צריך תמיד כובד ראש.שניכם מגלים סקרנות לכל מרואיין. בק חיונית ושמחה ומדביקה את האולפן באוירה. ולדן -דן -דן.אין עליך. המנחה האהוב עלי.
אלונה-במאית|13/09/11|רעננה
לגבי המגיש
המגיש ממש מתנשא על כל המרואיינים שאלו ואפילו מזלזל בהם ממש חוצפן, והוא בטוח שהוא מצחיק. ממש היה קשה לי להמשיך לצפות בתוכנית בגללו. ואגב, גם לוקח את כל הבמה למגישה המוכשרת שלידו. ממש אח שלי הקטן היה יכל לעשות עבודה יותר טובה ממנו, והוא לא הבנאדם הכי מבריק... ערוץ אחד לאן... מתי תפסיקו למנות אנשים לפי פרוטקציות אלא לפי כישרון. וזה הארגון הכי גדול שמבזבז את כספי הציבור לריק
אחד העם|15/09/11
אראל סגל מעולה -בגללו אני צופה בתכנית
1. לא נראה לי שלמנחה שלידו -שרה ב"ק -אכפת. היא הסתכלה משועשעת על הסיטואציה. 2. לכל דבר -גם אם הוא טוב צריך להתרגל . לאראל סגל תצטרך להתרגל.הוא מביא אותי ושכמותי לתכנית.2. בק בחורה מצויינת. החסרון שלה שהיא מימדניקית דתיה לייט. כשהייתה בחצור ובק. שמונה בתפקיד "קומונרית" -התגלתה כמלאת הומור. עד שקרה משהו "רציני" וחייל הסדר שלימים הפך לרב ומחנך -חטף אותה לחתונה. אם ייצאו ממנה החיקויים שעשתה אצלנו בסניף-התכנית מרוויחה סטנדפיסטית. ואם היא תשיר (הייתה סולנית בלהקת התנועה) התכנית תתחרה בכוכב נולד .....
יורם מזרחי|15/09/11|קרית שמונה
שרה בק תותחית
שרה בק עוברת מסך בצורה בלתי רגילה.סגל חריף וחד לשון.קוולר גלצניק צעיר חביב ביחד עם מרגלית הותיק ציוות מעולה.. 
אורי|15/09/11|פתח תקווה
ערב מאכזב
אני כותבת מבבוסטון בה נשהה בארבעת החודשים הקרובים. ומייד פתחנו את תכנית ערב חדש. כל הקיץ שמחנו בדן מרגלית שהגיש את תכניתו הותיקה והחביבה עלינו בצורה מבריקה ומקצועית. חשבנו שניצלנו ממראיינים טירונים ועצבניים והנה שוב נפלה עלינו צרה. מה קורה בטלןויזיה החינוכית האם ערב חדש היא תכנית כל כך יוקרתית שכולם רוצים להופיע בה. הרי ייחודה הוא בדן מרגלית בלבד ורק הוא יכול להחזיק אותה. אל תהרגו את השעה האיכותית הזו של אחרי הצהריים.
אביה|16/09/11|בוסטון ארה"ב
מנחי "ערב חדש"
שולי יהלום|17/09/11|צפון
מנחי "ערב חדש"
המנחה אראל סגל אינו מתאים להנחיית התכנית. ממש לא נעים לצפות ולשמוע אותו. אני סוגרת את המקלט בכל פעם שהוא מראיין: לא אוביקטיבי, שחצן ומתלהם. חבל ....
שולי יהלום|17/09/11|צפון
הנחייה גרועה
אני מצטרפת לכל המתלוננים על הנחייתו הגרועה של אראל סגל. נראה בבירור שמישהו "מלמעלה" דאג לבחירה הכל כך בלתי מוצלחת של מנחה "מטעם". נראה לי שרצוי להתחשב גם ב"דעת הקהל" ולעשות בחירה יותר מוצלחת. בינתיים ציבור הצופים הולך ופוחת.....
ברוריה|18/09/11|תל-אביב
מי שהזמין את סג"ל קבר את התכנית.
בעוד חודש אציץ שוב, בתקווה לא להיפגע (משילוב של עלבון עמוק ובחילה קשה).
צופה אדוק לשעבר|19/09/11
מרו לי במסגרת קורס תקשורת להסתכל הערב בתכנית
1. הפסדתי חלק מהתכנית כי צפיתי בערוץ 1 ששידר מחול. למה לא הייתה כיתובית שמפנה את הצופים ל23.במקרה השארתי את הערוץ 23 פתוח והופ פתאום הם צצו -המגישים. שאלה:למה לא הובא פרשן אחד שהוא נגד מדינה פלסטינית. זה בדיוק מה ששוחחנו היום. מביאים פרשנים ודרכם מכניסים את המסר הסמוי (בעד מדינה פלסטינית) . ושאלה לסגל. מדוע לא נשמע קולך בשאלות. אתה הרי יודע לפתוח את הפה. על בק איני שואלת כי איני יודעת את דעותיה. אבל-סגל?!אגב,השנים עוברים מסך .שרה בק יפייפיה שכייף לראותה. סגל בחור נאה מאד חבל שהוא מצמצם עיניו למצלמה.
קרן|21/09/11| שומרון
סגל לא החליט אם הוא קשוח או חייכן.סגל-קשוח,
בשביל זה משלמים לך.תאכל אותם...את השמאלנים.בגלל זה אני עברתי לערב חדש ואינך מביא את השואו.למה לא הודעתם מראש שהתכנית לא תהיה וביזבזתי הזמן על הפרשניות ה"מעפות" השמאלניות של ערוץ 1
יוני|22/09/11
למה ומדוע אתם מוסיפים עוד משהו לדן מרגלית
דן מרגלית היה ונשאר השלט היפה והמתאים לערב חדש,למה אתם מוסיפים,עוד אלה אם הוא יצא לפנסיה וזה לא נראה,,,לככן תשאירו את המסך היפה והמתאים לדן מרגלית
מאיר תורגמן|22/09/11|תל אביב
למה ומדוע אתם מוסיפים עוד משהו לדן מרגלית
דן מרגלית היה ונשאר השלט היפה והמתאים לערב חדש,למה אתם מוסיפים,עוד אלה אם הוא יצא לפנסיה וזה לא נראה,,,לככן תשאירו את המסך היפה והמתאים לדן מרגלית
מאיר תורגמן|22/09/11|תל אביב
מתי יסולק העיתונאי הנלוה למרגלית בתכנית ערב חדש?
כל עוד פרצופו על המסך ,אני לא אתכם . גם מרגלית כבר נמאס ,לכם לא ?
רון|22/09/11|ב"ש
לראיון שהיה עם זיאד אבו זיאד
זיאז אבו זיאד שקרן.הוא שואל למה רק הפלסטינים הם שצריכים להכיר בישראל כמדינת היהודים ואל דורשים זאת מהעולם..חבל שבק וסגל לא ענו לו.תשובה:כי הפלסטינים הם המערערים על כך והם גרים איתנו והם הרוצחים בנו ונלחמים בנו.לא שוויץ ולא הונדורס.
יוני|23/09/11
החלפת הצוות שהגיש ערב חדש
ערב טוב, לא ברור לי מדוע החליפו את צוות המגישים טלי ליפקין שחק ואת ד"ר ברגמן בצוות חדש. אשר לו ולהגשה כהוא זה . הם משעממים לא מענינים מדברים מהר לא ברור. מזל שדן מרגלית נשאר אלה הימים שאני צופה בתוכנית. לא תמיד כל שינוי הוא נכון. לפחות תנו לדן מרגלית להגיש את התוכנית מדי ערב מי צריך את הנילווים החדשים שלו. שלא תורמים כלום להפך מבריחים את הצופים לפחות אותי. שנה טובה בריאות טובה והמשך עשייה פורייה דן מרגלית וכמובן לכל צוות ההפקה.
אזרחית |25/09/11
מקצוענים איפה אתם?
מסכים עם כל מילה, אנא הביאו לנו עובדים מקצועיים ולא מפחידים במבטם הקשה ובפרצופם הכעוס
יצחק|27/09/11
הממשל בהן העיריות מגבות עבירות אזרחים זרים
בס"ד בעיקבות הופעת מר תא"ל עודד טירה אצלך, ככלל אני מצדד ברעיונו ואהיה שמח לישומו בעיקר כידוע לי עם איזו מדינה יש לנו עסק על כל הסכנות הכרוכות בכך, והרי מקומם הדבר שאנשים התנהגו בשיפלות רצחו אשה צעירה (עזוב שהיא יפה) ובעזות מצח שאין לה תיאור אוספים משפחתם ובורחים מהארץ כדי לחמוק מאימת הדין. חשוב על המצב של גמירת הדעת במעשה שהיא למעשה יש כאן אחריות מוחלטת שגם בני משפחותיהם לדעתי שותפים למעשה ואינם יוכלו התכחש לה, כאשר לדעתי קיבלו כאן סיוע כתושב ירושלים אני עד למקרים בהם אזרחי-חוץ בהם יהודים מגיעים לארץ ירושלים עם רכבם הנושא מספר זר ומרשים לעצמם החנות רכבם כאוות נפשם כולל מקומות שמורים לנכים כאשר פקחי העיריות בעיקר ירושלים ממאנים לדו"חם. מדי פעם בשאלי הפקחים מדוע אינם "מחטיפים" לאותם רכבים אני (אתה) מקבל תשובה הדבר נעוץ במסוף הידני שאינו מאפשר רישום המספר הזר הכולל אותיות וספרות. לאניות דעתי העניינים עמוקים יותר בהם חשש לפגיעה וכך יש לאמר לשונית בכינון הקשרים הדיפלומטיים עם... הירח למשל. במתכוון אינני נוקב בשם. נקודה נוספת. לך תתפוס את מאן דה-דהוא הבא לבקר בארץ לראש השנה. ואתה דן מרגלית מכיר המערכת טוב ממני, כהדבר כרוך לאחר מציאתו הוצאת צו עיכוב יציאה מן הארץ, אישור שופט. אגב השיטה הזו להבדיל קיימת במוסדות המעסיקים נהגים רבים וכבר כב השר גלעד ארדן דן בעניין - נדמה לי שבשל מנויו למשרת שר חדש זנח פעילותו זו. הרי מה קל יותר מאשר לסמן את האור מתחת הפנס כך אותי למשל כשאני נהג פרטי מספר 12-345-67 וחלילה חוצה (נקווה לבל יקרה לי) רמזור אדום או חונה בניגוד לתקנות במקרה הגרוע תוך שעה אני עלול לצפות לביקור ניידת בביתי. אני פשוט מגיב על תכניתך ביום ראשון האחרון בה דיבר תא"ל עודד טירה הקובל עמוקות אודות עזות מצח שני יהודים לחמוק מעונש במקלט שאין לכל ישראלי. אני חושב שחובה עליך להעלות בתיקשורת סוגייה מורכבת זו של חמקנות אזרחים זרים מעונשי המדינה - אין לראות בדברים שכולם כך. נהפוך הוא רובם שומרי חוק ואוהבי המדינה וחבל בו מיעוט מכתים את הרוב. שנה טובה פלג ליאון metoshelach@bezeqint.net 0503331537
פלג ליאון|26/09/11|ירושלים
להוריד את הראל סגל
הראל סגל אינו מקצועי , מרגע שהופיע על המסך איני רואה יותר את התוכנית ערב חדש בגלל פניו הקשות - האדם מפחיד עד מוות במבטו
מעזינה|27/09/11
תלמדי לכתוב קודם כל
אראל ולא הראל,מאזינה ולא מעזינה ובכלל בטלויזיה בדרך כלל צופים ולא רק מאזינים במיוחד אם יש לך טענות לגבי מראה של בן אדם .שנה טובה מלאה באהבה...
ברק|27/09/11|בית זית
התפטרות המתמחים. למה אנו הציבור אינו צד.
אני מאוד מקווה שאנו הציבור ניתארגן. ונמנע מרופא כל שהוא העובד מעל 10 שעות לטפל בנו. אני אישית שאל רופא בבית החולים כמה שעות הוא כבר עובד. מנעתי מחירורג לבצע עלי "תפר" עד שלא שתה קפה והיה ערני לחלוטין. מקווה שנתארגן, אולי באמצעות פתק. שיוגש לכל רופא, הדורש מרופא שעובד כבר מעל 10 שעות שלא לטפל בנו. ועד אז הדרישה מופנת לשר הבריאות. שידאג לי -- לנו לרופא ערני. על פי חוקי העבודה והמנוחה. שיחשוב בהיר וברור ולא אפוף בחוסר שינה. עורה שר הבריאות. והועדות או שאתם צריכים לישון.? אהה ?המתמחה שיטפל בי יכול שלא לישון ?
אפי|02/10/11|חדרה
תוכניות קודמות
שלום, מישהו יודע איך אני יכולה לצפות בתוכניות מחודש אוגוסט ?
מרי|04/10/11
כמה נעים להסתכל על שרה! תודה
מזמן לא צפיתי בערב חדש ופתאום ראיתי אותה שם,היא נעימה ויפה ואינטליגנטית,תודה שעזרתם לי לבחור באיזה ערוץ לצפות(לא סובלת את רשף )
עירית|06/10/11
שרה הרבה יותר יפה מיונית ,גאולה ותמר
וגם הרבה יוצר חכמה מכולן,אולי חוץ מד״ר שטרנהל
יעל|09/10/11|כפר סבא
שמוליק שילה אכן אדם יקר מאוד
תודה שהזכרתם אותו בתוכניתכם, הוא היה ממייסדי הקיבוץ לאחר ששרד בשואה, איש עם כ"כ הרבה חיות, אי אפשר להאמין שהוא לא איתנו, הוא יחסר לנו מאוד. והסרט שהבימאית עשתה מאוד יפה ומרגש, ראינו אותו
אורית|07/10/11|קיבוץ צאלים
גור תנין גור מלאך
שלום, לא מזמן צפיתי בסדרה "מה נסגר" והופיע שם קטע מהתכנית "ערב חדש", אותו קטע מוכר ברשת בתור "גור תנין גור מלאך". הייתי מאד מעוניין מה השם של אותה הצגה.. תודה רבה
אופיר לוי|09/10/11|רחובות
ערב חדש
למערכת ערב חדש, מאז שדן מרגלית כמעט ולא מופיע כמנחה, התכנית איננה מעניינת יותר. המנחים האחרים לא סקרניים ולא מעניינים. שרה היא עוד איכשהוא אבל שני הגברים החדשים ממש משעממים ומעצבנים. בבקשה תחליפו אותם במנחים יותר מעניינים או שתנו לדן מרגלית להופיע כל ערב. גם רונן ברגמן היה בסדר, אבל לא לאלו. נטע
נטע|10/10/11|מרכז
תוכנית "מטעם"
נראה ששינוי הרכב המגישים ב"ערב חדש" אינו מקרי. התוכנית נראית יותר ויותר כתוכנית מ"טעם". הדבר בולט בהזמנתו כאואל שח הכתב הכלכלי של "ישראל היום" שלשמחתי איני יודע את שמו. נראה שכתב זה מקבל משכורתו ישירות מלשכת שר האוצר.
משה|12/10/11|מרכזת
תחנת שידור מטעם...
איזה יופי , ערב חדש הוא שידור ישיר של ביבי וחבר מרעיו להפיץ את המדיניות ההרסנית ברבים - לריב עם כל העולם , לבודד את המדינה שלנו ולהרוס את כל מה שבנו אבותינו כשהגיעו לארץ לבנות את מדינה. כמה חבל , אני , ילדי והמון חברים כבר לא מוכנים לחיות פה במדינה ללא עתיד רק עם חרדים והמון ערבים שבכוח חיים איתנו יחד כאזרחים סוג ב'
יוסי|22/12/11|נתניה
בית חולים צפת
שלום לכם דן מרגלית והראל איך יכולתם לדבר בזלזול כזה על בית החולים צפת. אתם לא מכירים אותו ושלא תזדקקו אף פעם. זהו בית חולים מצויין. ן...... תנו לאנשים לענות לשאלותיכם מבלי להכנס לדבריהם. תודה רחל טלר, קיבוץ כפר גלעדי
רחל|27/10/11
תרופת האלטרוקסין
ביום 30.10.11 הוגשה כתבה הנוגעת לתרופה אלטרוקסין יש בידי כמות לא מבוטלת של התרופה בהרכב הישן הגברת שזקוקה לתרופה שרואיינה בתנית,יכולה לפנות אלי וברצון העביר אליה את התרופה. בטלפון 0525456122 או באימל ap-morn@014.net.il
אדם מורן|31/10/11|קרית גת
אנא אל תקלקלו את ההגשה של ערב חדש
שנים על גבי שנים אנו נהנים מערב חדש,,עם דן מרגלית,,הוספתם עוד כתבים,,,אף אחד לא היה לדן בהגשה, עכשיו,,הוספתם שניים במקומו,,אחד השמאלי צריכים להרכיב לו משקפיים כדי שלא ימסמס,והשני לא מגיע לדן מרגלית,,לכן,,, יהיה הרבה יותר טוב,אם ותחזירו את דן מרגלית,,,,,,,
מאיר|01/11/11|תל אביב
אראל סגל מעולה
אני לא יודע מה יש לכם נגדו. שואל שאלות לעניין ובאמת נכנס לעומק הדברים. הוא הסיבה שמביאה אותי לראות את התכנית.
יואב|02/11/11|צפון
אראל סגל - נורא ואיום
כשאני רואה שהאראל סגל מגיש את ערב חדש מיד אני עוברת לערוץ אחר- אי אפשר לראות אותו - ממש זוועה מבקשת לעשות משהו בנדון.
דליה|14/11/11
מגיש ערב חדש
מגיש ערב חדש, הערב, לא סימפטי בלשון המעטה. העויות לא נעימות. נכנס בגסות לדברי המרואוין. מתיחס לנושא הראיון כצד בויכוח והבעת דיעה אישית. אולי הוא מתאים לפירסומות,לא לערב חדש. כצופה ותיק,אני מבקש, "קחו אותו ממני" 2.11.11
חייט עוזי|02/11/11|רחובות
ראיון מרתק עם שני נציגים רהוטים
עיני רוצה לצבור פופולריות מול המחאה הצעירה. הראיון שלכם עם שני הנציגים של העמדות השונות חשף את הספור שמאחור.באופן הגון ובכל זאת נדמה לי שהארגונים המקצועיים נמצאים במאבק על כבודם האבוד. והערה צדדית שמדוברת בזליכה המגישה הגישה לזליכה שאלה טובה להנחתה.הוא לא היה צריך להתנפל .אמנם גם בהרצאות אצלנו במכללה הוא כזה.רגיש לשאלות (ביקורתיות?) ועונה לעיתים בבוטות. בכל זאת בפומבי מעל המרקע זה קצת חסר נימוס. אני מציע לו להוריד קצת את הצפורניים. זליכה, לא כולם נגדך . סך הכל היה לך מגרש נוח. גם אצלינו ששואלים אותך-אתה לא צריך לקפוץ.חוץ מזה אנחנו אוהבים את ההרצאות שלך גם אם לעיתים יש כאלה שלא אוהבים את דרך ההגשה המתלהמת.
08/11/11|אני נגד השביתה
מגיש לא מומלץ
משך שנים רבות נהנתי מצפייה בתוכנית "ערב חדש". לאחרונה אני נאלצת לשנות ערוץ כאשר אני רואה שאראל סגל מראיין... בלי לעשות שיעורי בית, לפעמים בתוקפנות, לפעמים בצחוק... לסגל חסרים הרבה שנות לימוד כדי להשתתף בתוכנית רציני כפי שהיה "ערב חדש" לפני כניסתו. אין לו בסיס לויכוח עם שופטת, עם פרופסור... היודעים את מקצועם... בהחלט לא נעים!
דורית|17/11/11|טבריה
כיף שיש עוד טלויזיה טובה
חייב לומר שהיום היה ממש מעניין וכיף שעוד יש איכות פה ושם בטלויזיה! ישר כח!
רועי|20/11/11|רמת השרון
ברוש
זה מגיע לנו ולמה
דוד |04/12/11|דרום
המרדף המשטרתי ביום חמישי בו נהרג הנוסע
בראיון עם הדוד של אחד הנפגעים אמר הדוד בין השאר כי מדובר בנערים טובים ודן הסכים ללא היסוס עם קביעה זו. הגיע הזמן להפנים שמבצע עבירה הוא לא "טוב" או "נורמטיבי". במקרה הזה מי שנוהג כשהוא שיכור ובורח מהמשטרה בודאי לא "נער טוב". חבל שדן לא העמיד את הדוד על עובדה זאת.
יצחק|05/12/11
תשנו את המנחים!
המנחה החדש אראל סג"ל מעצבן אותי נורא. הוא נראה מלא בהערכה עצמית מופרזת. אינני אוהבת לא את אישיותו ולא את התכנים שהוא מבטא. עד שיהיה מנחה אחר - אני מעבירה ערוץ.
ג'וזי|07/12/11|שפלה
סרט על הכבוש הישראלי
כל הכבוד לבחור הערבי שהחליט לעשות סרט כזה. נכון ,ב-1948 הערבים ניסו לגרש את כל היהודים לים לאחר שלא קיבלו את תכנית החלוקה של האו"ם אך לא הצליחו. הם כלומר הצבא הירדני הצליחו להחזיק בכל הגדה המערבית כולל ירושלים. ואנחנו לא הצלחנו לכבוש שטחים אלו. ב-1967 המלך הירדני עשה טעות והצטרף למלחמה עם מצרים בתקוה לכבוש שטחים נוספים מארץ ישראל ולא הצליח. אדרבה הצבא הישראלי גרש אותו מכל השטחים שהוא שלט בהם עד לנהר הירדן. גבולות בין עמים או מדינות נקבעות בשיחות שלום ואם לא ,אז גם לפעמים במלחמה. זה טבע העולם מאז קיומו. הממלכה הירדנית לא הוקמה בשיחות בין העם הערבי והיהודי, היא נוצרה על ידי האנגלים ששלטו בכל האזור, ובכלל מי הם העם הירדני או העם הפלסטינאי. הם ערבים מהמדינות שהיו קימות באזור ובאו והתישבו בשטחים שלא היו מיושבים. אז נכון במשך מאות שנים הם נשלטו על ידי האמפריה העותומנית ולאחר מכן על ידי האנגלים ולאחר מכן על ידי המלך הירדני וכעת על ידי שלטון ישראלי שהוא בעל השטח מלפני אלפי שנים. פשוט חזרנו אל אדמותינו הכבושות.הגיע הזמן שהערבים יודו בטעותם לבעלות על השטח הזה ויבינו שההצעה שהוצעה להם על חלוקת השטחים לשתי מדינות היא נדיבה מאין כמוה מאחר שאף עם אינו מוכן לחלק את אדמתו עם עוד מתישבים שיושבים על אדמתו. הגיע הזמן שמישהוא יואמר זאת בגלוי גם מעל גלי התקשורת.
אלי|19/12/11|פ"ת
רמה נמוכה
הרמה המקצועית של שלןשת המגישים החדשים היא נמוכה מאד. לאחר שצפיתי בתכנית באדיקות במשך שנים אני עובר לערוצים אחרים כאשר ערב חדש מוגשת בידי המגישים האלו.
אלכס|21/12/11|חיפה
מנחי ערב חדש
מבקשת את המנחים הקודמים בן גל, ליפקין שחק,ברגמן ובראשם דן מרגלית היקר. תודה
מירה לויתן|01/01/12|מרכז
תעמולה ימנית
ערב חדש היום 4 לינואר בהנחיה של המנחים הוא לא פחות ולא יותר מתעמולה ימנית קיצונית. המנחים אפילו לא מנסים להעמיד פנים שהם מסנים לקיים דיון הוגן. כל מי שמביע עמדה שאינה ימנית מושתק. לא הסתכלתי הרבה זמן בתכנית. כנראה שלא אסתכל גם בעתיד. הוא לא מתאים לאותו חלק באוכלוסייה שאינו מזוהה עם הימין.
ג'וזי|04/01/12|השפלה
הם לא שמאלנים כמו כולם זה לא הופך אותם לימנים
נהנתי מהתוכנית היום, מקצועית מעניינת, הדיונים היו מאוזנים והכבוד שהם רחשו לשייקה לוי היה במקומו.למרות שהוא יצא נגד מה שהם "כאילו " מייצגים.
מיכל |04/01/12|ירושלים
שרה בק, מנחה מיקצועית, חיננית, מבינה את הנושאים
אותם היא מעלה לדיון, בעלת יושרה ציבורית גבוהה. כמי שעובדת עם התקשורת שנים רבות אני מבקשת לציין שלא כל אחד ניחן ביושרה ציבורית ומיקצועית כמו של שרה בק.ועל כך יישר כח.
אורנית|04/01/12|ירושלים
להציל את בית שמש
ביום שני צפיתי בערב חדש.שרה בק הייתה לבד.מה קרה?אין זו ביקורת.היא הייתה מרעננת ונינוחה.אהבתי.מסכנים השפויים _הרוב-שבבית שמש. צריך להצילם מכת הסיקריקים.
קרנית|06/01/12|קריות
מקצועית שמה מקצועית...
הבחורה יפה מאוד!!!
אביגדור|03/05/12|נס ציונה
תודה ערב חדש היתה תוכנית כיפית
נראה שזורם בין המנחים.אראל סגל דתי? כי הוא נראה כזה פתוח התלהב מהבירה
צופה|12/01/12
כן
הוא דתי, אבל זורם. אין בהכרח סתירה...
חנוש|30/01/12|חיפה
אופן ההגשה
שלום לך שרה בק, האם יש לך מושג איך נשמע ה"אה....." שלך בתחילת כל משפט , בין מלה למלה, בן שם לשם משפחה. כנראה שאין לך, וכדאי לך מאוד ללמוד לדבר. זה נשמע איום ונורא. לתשומת ליבך ובברכה, רחל טלר
רחל טלר|16/01/12|כפר גלעדי
הצוות החדש
אנחנו היינו מכורים לתכנית. כעת, אם דן מרגלית איננו. לרב סוגרים את הטלויזיה. זה לא שווה עוד. המראיינים החדשים רק מרגיזים! (חוץ משרה)
שמידט מרים|18/02/12|המרכז
רמה נמוכה
מדוע אין מתחשבים באלה שהורגלו לצפות בערב חדש וצפו בתכנית גם כשההגשה לא היתה ברמה מקצועית רצויה.המגישים החדשים דרדרו את הרמה עד שאני נאלץ לעבור לערוצים אחרים.הגרוע בחבורה הוא אראל.אופן הדיבור שלו קולו והעוויותיו עושות את הצפיה בו לבלתי נעימה.הוא גס רוח ומקרין חוסר ידע ברבים מהנושאים הנידונים . אנא סלקו לפחות אותו אם לא גם את השנים האחרים.
אלכס|15/03/12|חיפה
טעות בדיווח בתוכנית ערב חדש 19.3.2012
לדן מרגלית שלום, נפלה טעות בדיווח שלך על ההצעה שהולתה בפני פרופ' אלברט אינשטיין לכהן כנשיא מדינת ישראל. אבי, דוד גויטיין, שופט בית המשפט העליון בין השנים 1953-1961 כיהן כציר בשגרירות ושינגטון בזמן שאבא אבן כיהן שארה"ב כשגריר ישראל. כשעלה הרעיון של בן גוריון להציע לפרופ' אינשטיין לכהן כנשיא המדינה נפלה בחלקו של אבי הזכות להיות האדם שיביא בפניו את ההצעה. הוא נסע ביחד עם אימי לפריסטון שם נפגשו עם פרופ' אינשטיין שלדאבוננו סרב להצעה וגם נימק את סרובו. פגישה זו היתה אחת מרגעי השיא של כהונתו של אבי בארה"ב. התפלאנו לשמוע מפיך שאת ההצעה הגיש שמחה דיניץ. בדקנו בויקיפדיה וראינו ששמחה דיניץ שרת במשרד החוץ רק משנות השישים לתשומת לבך בברכה סיונה כהני yehuda103@bezeqint.net 03-5278405
כהני סיונה|19/03/12|תל אביב
הילד מנוער שוחר מדע מעורר השראה
כן ירבו
ליטל|04/04/12
נוער שוחר מדע
כל הכבוד ! הרבה בהצלחה בלימודיך
דניאלה |04/04/12
Dan Margalit
I've been in Israel for over 40 years and have been watching erev hadash as long as I can remember. There is no one to compare to Dan Margalit. I don't know why they've added these others. Only Sarah Beck is any good. Give us Dan Margalit on his own. The new guy is offensive and unpleasant
11/04/12|Jerusalem
עליה ולנסיה - פרטים של החוקר
האם ניתן ליצור קשר עם האדם שאיתר את עליה ולנסיה?
חגית קפלן|15/05/12|תל אביב
אפשר דרך האתר שלו "קו הדורות"
תצרי איתו קשר דרך האתר שלו הנקרא "קו הדורות" ונמצא בכתובת הזאת www kavhadorot com ומומלץ להוסיף נקודות במקום הרווחים, מה שלא מאפשרים להכניס כאן :)
דוד|16/05/12
מצאתי. תעודת הלידה של עליה ממש מרגשת
חגית קפלן|16/05/12
החוק למניעת בדידות
נשמע כמו אחלה ספר! אני עומד לקנות!
חסוי|16/05/12|ירושלים
תוכנית לעניין
היום הייתה אחלה תוכנית!!!
אמנון|31/05/12|נס ציונה
ח"כ אחמד טיבי בקשר למרכז ללימודי החלל בטיבה
מאד מרגיז לשמוע אותו אומר שהוא מתנגד שהמרכז יהיה על שמו של אילן רמון , אם טיבה היא חלק ממדינת ישראל ( אני מציין מדינה דמוקרטית) אז אני מציע שבהסכם עתידי על חילופי שטחים לכלול את טיבה כחלק ממדינה פלסטין העתידית
יעקב כץ|19/06/12|חדרה
היתיחסות ח"כ טיבי כ ח"כ היא מביישת את בית הנבחרים
כאשר ישנו ח"כ אשר נישבע אימונים למדינת ישראל,חובתו ליצג את המדינה אשר נתנה לו כסא בבית הנבחרים,ואם יש לו נקיפות מצפון באשר למילוי תפקידו כ-ח"כ ,ישנה אפשרות שיפרוש מבית הנבחרים ואז יהיה שלם עם מצפונו,דרך אגב כך גם ההיתיחסות במצרים לנשיא הקודם שלהם,אשר היה גיבור מלחמת יום הכיפור,כאשר ישנם אינטרסים אחרים גם כבודו נירמס,זה רמז לח"כ טיבי,גם יומך יגיע ותשלם על מס שפתיך!
meiro5151|19/06/12|עמק הירדן
דן מרגלית דואג לזכוכית יותר מאשר נזק פיזי לבני אדם
לפני 30 שנה עבר ביות, זחלקה צדק מסתבר.
עד מלחמת שלום הגליל|25/06/12
בטוח לאומי
למוסד לבטוח לאומיבצפון הארץ מגיעה גם מילה טובה . ד"ר אשכנזי המוביל מהפכה של ממש במוסד הנ"ל , איש קשוב, אמפטי ורציני והעיקר שנותן מענה מיידי . חבר'ה לא הכל רע שם במוסד הנ"ל . יש אנשים טובים באמצע הדרך :
הבטוח לאומי|16/07/12|צפון
מאומצים
אירית אפל לוין|13/08/12|ראשון לציון
מאומצים
כל הכבוד שנתתם במה לנושא רגיש וחשוב.אני מקווה שבעזרת הכתבות בתקשורת ישתנה השיח הציבורי ויבינו כי מאומץ הואר לא בושה ולא סוד ושגם לו יש זכויות שוות כמו לכל אזרחי המדינה הזאת.
אירית אפל לוין|13/08/12|ראשון לציון
ויכוח בין יעקב הכט לעינת וילףעל אלימות בביה"ס
מוטי|20/08/12|השרון
ערב חדש היום
בויכוח בין עינת וילף ליעקב הכט שכחו שי גם הורים ובית, עוד לפני גן הילדים וביה"ס. זהגורם ראשון.שם מתחיל החינוך.
מוטי|20/08/12|השרון
דן, קבל תיקון
דן מרגלית טעה בעניין קטן: הוא אמר שהאוני' העברית יושבת בשטח כבוש, ושלאחר מכן השטח סופח, קרי מזרח ירושלים. למען האמת האוני' ישבה בשטח ישראלי עד 67 במובלעת ורק משום שהירדנים לא קיימו הסכמים לא התקיימה שם האוני' בין 48 ל 67, כשלפני היא היתה שם וכמובן אחרי. על פי ההסכמים היתה אמורה להיות גישה של ישראלים למובלעת שאגב גם בית חולים הדסה הר הצופים ישב בה. חוץ מזה התוכנית סבבה. נהנה כמו תמיד. (:
ענר|21/08/12|ירושלים
פינת קולנוע מצוינת! המשיכו כך!
גדי|22/08/12
שרה בק - סוף סוף הכניסו צבע
בתור אחת שלא צפתה הרבה זמן בערב חדש. שמחתי לראות ששרה בק, עיתונאית מדהימה, היא אחת מהמגישות של התוכנית. שרה מכניסה אווירה צעירה, עיניינית ורעננה לתוכנית. אין לי ספק שאצפה בתוכנית "ערב חדש".
יעל|02/09/12|השרון
שחררור פלסטינאים ע"י שמעון פרס
הייתי מכור לתכנית "ערב חדש" אך אחרי התכנית בה נציגה משפטית שותקה ללא שום הגנה מהמשדרים אין לי בכלל חשק לחזור לשידור שלכם. בושה וחרפה!
יהודה רוזנפלד|02/09/12|שםלה
שירי סתיו - במהדורת החדשות של יום א'
לביאליק יש שיר סתיו מרגש בשם "הקיץ גווע", נכתב בתרס"ה והוא מתחיל במילים: "הקיץ גווע מתוך זהב וכתם ומתוך הארגמן של שלכת הגנים וש עבי-ערביים המתבוססות בדמן"
ד"ר דליה אופיר|21/10/12|נס ציונה
איכות השידור
כצופה קבועה בתוכנית אבקש למצוא פתרון להד הדפיקות ברמקולים, בעיקר בעיתמים שמסעירים את דן מרגלית. "דפיקות על השולחן" אינן צריכות באמת להשמע,זה רק ביטוי.
טל|22/10/12|קיבוץ במרכז
קוולר מתריד את גב' שרה שלצידו
מי עיוור ואינו רואה את הילד החצוף ששולח ידיים בכל מצב מול מצלמות "חינוכית לעבר שדרנית נשואה לרב ואינה מחטיפה לו סטירה מצלצלת בשידור !!! שיחזור לגלי צה"ל כניראה ששם יש מופקרות .
ירושלמי|26/11/12
העימות עם שולה קשת ומאי גולן
גדול!!! חבר'ה יש פה שוטר... הילדים שלי צועקים עליי... אני מנכ"לית ולא יו"ר... בושה וחרפה... אחד הגדולים של התוכנית המיתולוגית הזאת!!!
דורי|03/01/13|נס ציונה
ללא כותרת
09/01/13
חצור הגלילית
ערב חדש התשדירים. שנערכו אחד מהם לא היה יפה לשידור בשעה 17.22 בערך י יש אנשם דתיאם שצופים בתוחנית של ערב חדש ולא יפה שמשדרים פירסום לא יפה שמראים תמונות לא יפות אבקש לבדוק את התשדיר ושזה לא יחזור על עצמו שוב תודה מכרב לב
09/01/13|הצפון
נדון
גן לידה .בית ספר א.ד גראדון . ישיבה נעמת בני ברק. ספריה רמת גן . חיל ים אילת וקריה. מכון שחר איכר איושץ. משאוב אנוש בר אילן מכללה רמת גן . מספרה אהבה תברי .קיבוץ מאוחד עבודה סוצאלת משרת טלי חדש , אריס גור ,בת שבע פאר, נטע גנרק , סין רומי , מזל גבסו ,סין כהן שולי. פקידה כוח אדם חיל ים אילת. פקידה מספנה. מושק"ת חול ארץ. מספר אישי 67356
הדס חומסקי |13/01/13|טלי חדש
פולארד
בייה שלום רב, אם הגעתו של ברק חוסיין אובמה ארצה אני קורא לכל אחד מאיתנו מכל מיגוון הפוליטי ליצור חזית ומאמץ לאומי לדרוש את שחרורו המיידית של פולארד. מעבר לחיבוק וחיוך של אובמה מסתתרת פרנויה אכזרית שבגללה פולארד נמק בכלא עד היום,אף ביידן סגנו הבטיח,שפולארד רק ישוחרר מהכלא על גופתו המת ,כמובן אנחנו מאחלים לביידין חיים ארוכים אבל את פולארד אנחנו כן דורשים שיהיה חופשי איתנו בארץ. בוא נחשוב פעמיים אם אובמה בכלל מביא איתו פתרון למזרח התיכון או בדיוק ההפך.בקדנציה הראשונה שלו הגיע למצרים,ותראו אך מצרים ניראת היום.רק מי השמועה שהוא מגיע לכאן נדלקו כבר סממנים של אנתיפדה שלישית, מה יהיה ואך תראה ארץ ישראל בסוף הקדנציה של אובמה ? הפרד ומשול . אחרי שאובמה הפנה את גבו למוברק בדיוק באותו דרך ש גימי קרטר בזמנו עשה להשאה איראנית ב-1979 ובכך שולח איתות ברור לחומייני שהדרך חזור לאירן פתוח לפניו,מעשה שגרם לתוצאות טרגיות שעדיין מהדהדות בכל המזרח התיכון ואכן אובמה עשה אותה דבר אם מוברק אם אותן התוצאות כמעט ובוא לא נשכח שאובמה הצהיר שקרטר מורו ורבו מי "א עד ת" בכל הקשור למזרח התיכון. ביהדות יש לנו פתגם אם לא נעשה קידוש,לנו יעשו הבדלה.לכן בוא נקדש לא רק את המטרה אלא גם את האדם שגייסנו בכדי למסור לנו מדע על ארצות ערב והקריב למענינו הכל.היום מצבו הבריאותית לגמרי לא יציב והאחריות במלואה מוטלת עלינו להביא אותו הביתה עכשיו אבל בטח לא להמשיך לשתף פעולה אם האמריקאים ולהפוך את יונתן לשעיר עזאזל,עונשו הוא כבר שילם כפל כפליים אם לא יותר. כל אחד מאיתנו צריך ליישר קו מול נשיא הארצות הברית בלי ברק בעיניים ולדרוש אחת ולתמיד שיהונתן ישוחרר מהכלא במיידי ודי לאכזריות הזאת שחונקת את יונתן 28 שנה מול העיניים שלנו באטיות למוות בטוח. את זה הסורים כבר עשו לאלי כהן עליו השלום כשעמדנו מנגד חסרי אונים. הפעם הזאת אולי עוד נוכל להגיד, "ויפדו העם את יונתן ולא מת." שמואל (א) גדעון בן יעקב רעננה
גדעון בן יעקב|08/03/13|רעננה
החבר הראל
שלום לך, אתה נכנס יותר מדי פעמים לדברי המרואיינים שלך וכך אנחנו היושבים מול הטלויזיה מפסידים חצאי משפטים. אתה שואל שאלה - תן לאנשים לענות ותשתוק. תודה רבה רחל
רחל טלר|02/04/13|קץ כפר גלעדי
ללא כותרת
רחל |25/04/13
צורת הדיבור של הקריינים
צורת הדיבור וההגשה מה קרה לכם אראל ושרה, סליחה אבל אתם מדברים עם יותר מדי "אה" בין מלה למלה. בעיקר אתה אראל. אם תאסוף את כל ה"אה" תוכל לספר סיפור שלם . אי אפשר להתרכז בחדשות מרוב "אה" אתם נשמעים כקריינים משועממים. סליחה! בברכה רחל טלר, קיבוץ כפר גלעדי
רחל|25/04/13
צורת הדיבור של הקריינים
שלום לכם, מה קרה לקריינים הצעירים. לא יכולים לדבר בלי "אה". \בין שם פרטי לשם משפחה "אה". תוציאו את ה"אה ותוכלו לספר סיפורים נוספים. זה בלתי אפשרי לשמוע ולהתרכז בחדשות בגלל ה"אה" ואנחנו אוהבים את ערוץ 1, אז בבקשה. בברכה רחל טלר, קיבוץ כפר גלעדי
רחל טלר|25/04/13
ערב חדש יום ה
אולי מספיק עם הבדיחות הטפלות של שרה בק
בתיה|02/05/13|מרכז
אני דווקא אוהב את חוש ההומור של שרה ב"ק
אל תפסיקי -ההיפך, זה הופך את התכנית למרעננת.
עידו קרמני|10/05/13|מרכז
ספר אלבומי מהודר "נשים פורצות דרך"
בספר אלבומי זה, סיפורה של שרה לוי - תנאי מייסדת תיאטרון המחול "ענבל", ברכה צפירה, ועוד נשים מעדות אחרות, הנשים שפרצו דרך, על -אף כל המכשולים שניקרו בדרכן, ואנוכי ביניהם... מסרתי את הספר למערכת, החזיקו אותו שבועיים, ואז החזירו לי אותו ללא סיבה, בקשתי מראש למסור לך, ואולי אתה תואיל לארח אותי בערב חדש, מיותר לציין, למה התעקשתי רק לך, והסירוב גבר. אני מנסה שוב, והפעם דרך תגובות, ואם תסכים לקבל את הספר (A4 כריכה קשה) אשמח לבוא לחינוכית ואשאירו על שמך. או שלח לי במייל דוא"ל שלך ואשלח לך את הקבצים: חזית הספר, גב-הספר +תקציר+אודות המחברת. הנייד :שלי: 052-3-989468 בתודה מראש, צביה בר - אברבנאל, חולון.
צביה בר - אברבנאל|11/05/13|חולון
ספר אלבומי מהודר לידי: דן מרגלית
שם הספר :נשים פורצות דרך" - הפולקלור התימני בראייה תקשורתית . הבקשה לפגוש את דן מרגלית . גילגול הסיפור שלחתי במייל (להוספת תגובה) לפני כדקה, נדמה לי שלא ציינתי את שמו של דן מרגלית, שאליו מיועדת הבקשה. בברכה: צביה בר אברבנאל, חולון.הנייד שלי : 052-3-989469
צביה בר - אברבנאל|11/05/13|חולון
ראיון והצגת הספר "נשים פורצות דרך"
אני תוהה, אם בכלל מעניין אתכם, אתם לא מגיבים, אני שוב מציגה את בקשתי, ומשום שדן מרגלית פוטר, את זאת לא ידעתי בזמן הגשת הבקשה, אין זה משנה לי, מי שיראיין אותי. אנא תגובתכם. בכבוד רב צביה בר - אברנאל אמנית רב - תחומית חולון, ישראל.
צביה בר -אברבנאל|04/08/13|חולון
בקשה
אני פרופסור באוניברסיטת חיפה. ב 1994 קבלתי פרס ישראל לקומפוזיציה. הוצאתי דיסק ובו 7 יצירות שואה. שלוש מיצירות הוקלטו בווילה וואנזה. בעוד חצי שנה אהיה בן 70. אני רוצה להתראיין בערב חדש. טל: 8242013 04
אריק שפירא|17/05/13|חיפה
בקשר ערוץ23tv
אני רוצה לדבר איתכם עמו עמו דברים איך לפתור בעיות כללי
אבונה בוגאלה |20/05/13|אופקים
לדבר עם ערוץ 23?
תנסה לדבר איתו,אולי הוא יגיב... עדיף פסיכולוג...
ניר|09/07/13
דן מרגלית יישר כוח. אתה מבין עת ערכה של המדינה
ואת הצורך בבית יהודי לעם היהודי.
רבקה|13/08/13|ק. ביאליק
הגב' שרה ב"ק והמרואיינים שלה.
מישהו צריך להסביר לגב' ב"ק שיש לתת למרואיין לסיים את שמשפט. היא נוהגת להתפרץ לדברי האורח או חבר המערכת בדיוק כאשר הוא החל לומר דבר חשוב ואז היא קוטעת אותו בדיוק בקטע החשוב. אולי יש להציע לה לשתות פחות קפה ולהיות יותר סבלנית. אני, כשאני רואה שהיא משתתפת בהגשת התכנית, אני עובר לערוץ אחר.
פרד כהן|15/08/13|מרכז
אראל סגל
אני צופה לעתים מזומנות בערב חדש. אראל סגל מאד זחוח, מאד שבע רצון מעצמו, היום כבר ממש הגזים גם בבורותו. ראיין את אבי יששכר בנושא מצריים זרק שמות של אנשים דבר על קטאר אל גזירה והכל בסלט אחד גדול, ללא שום הבנה ולימוד רקע , מבסוט חלס, המון חיוכים לא לעניין. בורות בורות זחיחות. לפחות הייתם נותנים לו טלפרומפטר כדי שיבטא את השמות נכון ושיידע מה לומר חבל , חשוב לי הערוץ הציהורי מאד מרוצה מערוץ 23 אבל רבותי מקצועיות וענווה רק יסייעו תודה , רק טוב ובהצלחה
אלכס|20/08/13|רמת גן
שכר מנכלי עמותות
דן מרגלית אני. מתפלא עליך- אתה בדרך כלל אדם רציני מנכל עמותת ידיד מרויח 468 אלף שח בשנה על מה ולמה והסמנכל - נניח מרויח רק מחצית ( לא הגיוני אבל לצורך הדיון) אז למה לתרום לידיד כדי לשמן אותם בושה אני בעד שכר סביר ולא תרומות שהולכות לשפר חיים של מנכלים בשכר כמו שלו הוא צאיך לתרום פי 10 מעובש שמרויל בקושי שכר מינימום
דודו|02/09/13
שכר מנכלי עמותות
דן מרגלית אני. מתפלא עליך- אתה בדרך כלל אדם רציני מנכל עמותת ידיד מרויח 468 אלף שח בשנה על מה ולמה והסמנכל - נניח מרויח רק מחצית ( לא הגיוני אבל לצורך הדיון) אז למה לתרום לידיד כדי לשמן אותם בושה אני בעד שכר סביר ולא תרומות שהולכות לשפר חיים של מנכלים בשכר כמו שלו הוא צאיך לתרום פי 10 מעובש שמרויל בקושי שכר מינימום
דודו|02/09/13
האם יחימוביץ תומכת בביטול הסכמי אוסלו
לדן שבת שלום. בראיון שערכת עם הגב' שלי בתאריך 23.10 פצצה עיתונאית. שת"פ איסטרטגי של העבודה השתלבה עם הבית היהודי בשדרות. בראיון מ 23.10 נדמה, לא קלטת את הרגע. האם בהליכה המשותפת הגב' מוכנה בעתיד להעמיד לדין את פושעי אוסלו? ולבטל את הסכם אוסלו? האם היא מוכנה להשיב את פרסי נובל שקיבלו כבוד הנשיא יבדל"א ורוה"מ רבין ז"ל. הגב' התגאתה בפניך על השת"פ האיסטרטגי כלאחר יד. אסנת א. מס' 2 של גלילי מהבית היהודי גרעין בני עקיבא. תודה ושבת שלום.
רוני|02/11/13|תל אביב
טעויות בעברית בטלויזיה
שלום לך דן מרגלית מה זה בעבור - "בגלל הנאצים"? התכוונת "עבור הנאצים". כדאי לפעמים לתקן טעויות. ועוד, אל תכנס לדברי העונים לך. לנו קשה לשמוע את התשובה תודה רחל טלר כפר גלעדי
04/11/13
עדי ברקן צדיק.
האיש הזה עושה עבודת קודש.
נעמה|02/12/13|באר שבע
תלונה על צורת דיבור
רחל טלר|12/12/13|גליל עליון
תלונה על צורת דיבור
ובכן שרה בק תפסיקי לדבר בצורה כל מקוטעת עם ההפסקות שאת ממלאה ב "אה". את אישה חכמה יודעת לקרוא להציג לשיר ובחדשות את נשמעת כמי שאינה יודעת מה היא רוצה להגיד ומפריעה לנו להקשיב לתשומת ליבך
רחל טלר|12/12/13|גליל עליון
מדוע הפסקתם להעלות תוכניות לאינטרנט?
חבל....
בני|17/12/13|פתח תקוה
לא מקובל
הקשבתי לשיחה עם היעוצת או עובדת סוציאלית בנושא התקיפה המינית של הנערים לבת 12 . השיחה הייתה לדעתי מזעזעת לא דובר כלל על כך מדובר על ילדים גם הבנים וגם הבת בגיל לא בשל ליחסי מין או לכל פגיעה מסוג זה ולדברי המומחית נשמע כאילו זה טבעי שילדים יבצעו פעולות מיניות ורק היחס בין המינים הוא הבעיה הבעיה בההידיעה היא שאנחנו בחברה מוכנים לקבל שילדים נוהגים כמבוגרים
מרים |22/12/13|באר שבע
מחלקת אינטרנט -הזויה
מה נסגר אחים שלי פעם מעלים תוכנית,פעם לא?
שאול|02/01/14
למה לא לשחרר את יגאל עמיר
אין לי שום הכרות עם יגאל אמיר , לא אשב בחברתו ולא אסכים עם אף אחד שיש לי השפעה עליו להתחתן אתו , אבל המחוקק , החברה בישראל והדימוקרטיה בישראל קבעו שכולנו שווים בפני החוק בקלפי וכו' אז למה רוצחי גנדי , רוצחי אורון ירדן ורוצחי הרב אלעזר אביחצירא יירצו מאסר עולם של עשרים שלושים שנה וילכו הביתה ורוצח רבין יינמק בכלא התשובה זה ימין שמאל ולא משהו אחר ראו אריה זילבר ופופסור ליבוביץ
משה דהן|04/02/14|באר שבע
אראל סגל לא מאפשר למרואינים להשלים משפט
אראל סגל לא רק שאינו מאפשר למרואינים להשלים רעיון אלא אפילו משפט. אין שום טעם להביא אדם לאולפן אם לא נותנים לו לדבר. סגל לא מפסיק להתערב,להביע הגיגיו,אימרות שפר,תובנות. תנו לו תוכנית יחיד שיגיד כל מה שבא לו ולא,אנא לטובת ערב חדש וצופיו,הפנו תשומת לבו שמראין רצוי שגם יקשיב לבד מלדבר,לדבר,לדבר ולהיות כה זחוח
אלכס|05/02/14|רמת גן
אראל סג״ל
יש מישהו אצלכם שינחה את אראל להפסיק לדפוק על השולחן במהלך השידור? זה מאוד לא נעים לשמוע הדפיקות האלה. לפעמים אפילו הטבעת מכה בשולחן הזכוכית וכצופה בשידור ממש פוגם במהדורה ולא נעים לשמיעה.
Avi|12/03/14|מרכז
עבור אראל סג"ל שידור של היום 1.04 דיברי הפסיחולוג
הפסיחולוג הbכבד שכח לציין שלגנים, גנטיקה גם יש השפעה על אישיות התינוק!!!! בערך 40-50 אחוז ויש מחלוקת בין פסיחאטרים לפסביחולוגים . תודה ויום טוב
ז. ינאי|01/04/14|השרון
חינוכית-ערב חדש מיום שלישי 08.04.14
אני צופה קבוע של התוכנית,לדאבוני הרב,עקב תקלה טכנית,לא צפיתי בתוכנית ערב חדש מיום שלישי 08.04.14 עם דן מרגלית...אבקש -איפוא-לצפות בתוכנית המלאה של ערב חדש מיום שלישי 08.04.14
ברוך ברקן|10/04/14|הקריות
איך אפשר להכנס ל"ערב חדש" הנוכחי ?
אני רוצה לראות את ערב חדש של היום כלומר של עכשיו. לא של אתמול ולא של לפני שבוע. איך אפשר להכנס ל"ערב חדש" של 29.4.2014
29/04/14
יחידה 101
אני מאוד נפעמתי מהאנשים שפעלו ביחידה. למר מרגלית אני מאוד מקווה שתכין תוכנית ראיונות עם האנשים הגדולים האלה ואחרים מהיחידה (תוכנית רצינית של יותר משעה או שעתיים. עם כל הכבוד אדי
א.ד|07/05/14
ממשלת המומחים של הפלסטינים - תרמית גדולה
למה מסכימים הכול לשקר הזה שממשלת הפלסטינאים החדשה היא ממשלת מומחים? מומחים למה? הרי אלה אותם אנשים שהיו בממשלה הקודמת! בראשה עומד רמי חמדאללה, שהיה בראשה גם קודם, בין חבריה ראינו בטקס ההשבעה את חנאן עשראווי, המומחים לספרות אנגלית, את אום ג'יהאד, שעמדה בראש משרד לענייני רווחה, ואת אבו עלא, שעמד בזמנו בראש ממשלה ברשות הפלסטינאית. אז מה החידוש כאן? ונוסף לכך חברים בממשלה הזאת גם ארבעה חברי חמאס מעזה. אנחנו יודעים מה כתוב באמנת החמאס. אז למה אנחנו משתתפים במשחק הזה?
רפאל יוליוס|08/06/14|מבשרת ציון
תחבורה להתנחלויות רפאים
בשטחים הוקמו התנחלויות רפאים של 30-40 תושבים, על דעת עצמם. המדינה לא צריכה לממן תחבורה ציבורית כל עשר דקות (כדברי חוטובלי). גם במרכז יש ישובים בהם יש אוטובוס פעם בשעה. ביקשתם להתנחל או לגור אוללמוד שם אז תישאו בתוצאות. לא אתפלא בעם יהיו עוד חטיפות של טרמפיסטים משיחיים הבטוחים כי האל מגן עליהם
אבי מזרחי|15/06/14|מרכז
זכרונות לרצח רבין
האם הורים שמודעים לעובדה שבנם יכול למות בצבא עקב גיוסו לסיירת צריכים לאפשר לו זאת? לא יעלה על הדעת לשאול שאלות שכאלו מבלי להביע איזושהי אי נוחות... ולכן, אני חושבת שה"חוצפה" בלהאשים את ההורים בדבר אישור עלייה על טראמפיםזו בסך הכל צביעות ו"בור ללא תחתית" לתהיית קיומנו ותפקיד ההורים על פני הכדור
שירי - המשך|16/06/14
הערה לסדר
אראל ראיין כתב גרמני שתאר את העיוות הנורא בו מתואר המצב בארץ הסילופים וחוסר האיזון. מדוע לא שאל נו, ומה אתה ככתב עושה כדי להבהיר את הענין ובכלל חשוב שמערכת ההסברה תתייחס לעניין בכובד ראש .
פילמר לאה|18/06/14|קריות תוכ נית הערב עם אראל
ערב חדש. דעות של גרמנים על החטיפה.
החטופים בעניהם מתנחלים. וזה נראה להם בסדר.. לא חשבתי שבנאדם עם מבטא גרמני יהיה בעד שלמות העם היהודי. ארץ ישראל שלמה לנצח...
איציק אביטן|20/06/14|מרכז
תמר זנדברג טועה ומטעה בעניין אוכלוסיה אזרחית
בערב חדש היום 14. 7.14 טענה ח"כ זנדברג כי האוכלוסיה האזרחית בעזה לא בחרה בשלטון החמאס. ח"כ זנדברג טועה ומטעה וחבל שלא העמדתם אותה על טעותה הנה ציטוט מתוך ויקיפדיה: "חמאס הפתיעה וזכתה ברוב גדול (75 מושבים בפרלמנט לעומת 43 של הפת"ח) בבחירות דמוקרטיות שקטות שפוקחו על ידי נציגות בינלאומית. " ברור לחלוטין שבמדגם של 70 אלף תושבי עזה הרוב תומכים בחמאס עד שלא יוכח אחרת - ואין זה חשוב כלל מה נימוקיהם.
דורון|14/07/14|ת"א
תכניות באתר
למה לא העליתם את התכנית של יום ראשון האחרון?
15/07/14
תגובה למי שלא מאמין בכיפת ברזל ורעיון
,תשובה לאיש שלא האמין בכיפתברזל. תשווה שאריות של רקטות שכיפת ברזל ירתה אם אלו שנפלו בשטח פתוחץ אם יש סימני יריתה אז יש לך הוכחה.
יהודה זשוראוועל|24/07/14|חיפה
ראיון
שאסיסי יפתח את גבולו לפליטי עזה. המערב יעזור לו בהקמת מחנות מסיבה הומניטרית. בגלל פעולה כזו הוא יקבל עזרה ממדינות מערב. עזה יתרוקן מאזרחים חפי מפשע. זה יעזור למצריםת עזה וישראל
יהודה זשוראוועל|24/07/14|חיפה

סגור